Účtovníčka

10.10.2020 ELMAX ŽILINA, a.s.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Slovensko
Žilinský kraj
okres Žilina
Žilina
Dlhá 85
01009

okres Žilina
Typ pracovnej ponuky: Ekonomika, financie, účtovníctvo; Účtovník
Ponúkaný plat (základná mzda): 900 EUR
Termín nástupu do práce: ihneď
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Informácie pre uchádzača:


Základná zložka mzdy (v hrubom):
900 € za mesiac

Dátum nástupu:
ihneď

Dátum pridania ponuky:
4. 9. 2020

Dátum poslednej aktualizácie:
7. 9. 2020

Pracovný a mimopracovný pomer:

pracovný pomer na určitú dobu
počet mesiacov: 6

Pracovná oblasť:

Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistika

Informácie o sprostredkovaní:

Informácie pre záujemcu:Ak Vás naša ponuka oslovila, zašlite svoj životopis so súhlasom na spracovanie Vašich osobných údajov na emailovú adresu email Uchádzačov, ktorí budú zodpovedať požiadavkám danej pracovnej pozície, budeme kontaktovať a dohodneme si termín osobného pohovoru. Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem.

Náplň (druh) práce
Hľadáme účtovníčku na kompletné vedenie účtovníctva pre našu dcérsku spoločnosť.
Náplňou práce bude:
- kompletné vedenie podvojného účtovníctva v zmysle platných predpisov v informačnom systéme spoločnosti
- vyhotovenie mesačnej účt. závierky (súvaha, výkaz ziskov a strát, hlavná kniha, účt. denník) a ročných závierok (bilancia a výkaz ziskov a strát),
- spracovávanie štatistických výkazov podľa potreby
- spracovávanie podkladov DPH, vyhotovenie kontrolného a súhrnného výkazu a DP DPH
- spracovávanie podkladov pre priznanie dani z príjmu, vyhotovenie priznania
- zúčtovanie a evidencia všetkých účt. dokladov spoločnosti ( zabezpečenie platobného styku - bezhotovostného, účtovanie bankových výpisov
- správa a účtovanie skladového hospodárstva
- správa a účtovanie pohľadávok a záväzkov, kontrola saldokonta v hlavnej knihe
- vedenie a účtovanie pokladne
- vystavovanie a účtovanie odberateľských faktúr
- evidencia dochádzky a stravných lístkov zamestnancov
- bankový platobný styk
- Štatistika
- Intrastat
- kompletné vedenie mzdovej agendy(počet zamestnancov do 5)- prehľady, hlásenia DÚ, výkazy do ZP, SP, účtovanie mzdovej rekapitulácie a pod.

Pracovné podmienky
Pracovný čas:
od 7:00
do 5:30

Práca na zmeny:
jednozmenný pracovný režim

Zdroj: Pracovná ponuka je prevzatá zo stránky Úradov práce.

Požiadavky na zamestnanca

Vhodné pre absolventov: Nie

Všeobecne požadované znalosti:

Požadované vzdelanie

Úplné stredné odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa


Dĺžka praxe

aspoň 2 roky


Zručnosti, schopnosti
Všeobecné spôsobilosti:
  • tímová práca
  • pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
  • samostatnosť

Cudzie jazyky:
  • anglický - elementárna: A1 a A2

Počítače:
  • Internet - pokročilá
  • Microsoft Excel - pokročilá
  • Microsoft Outlook - pokročilá
  • Microsoft Word - pokročilá

Ďalšie požiadavky:

- samostatnosť, zodpovednosť, precíznosť
- komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
- ochota plniť zverené úlohy včas a zodpovedne
- ochota na sebe pracovať a zlepšovať sa
- znalosť programu Vision výhodou, nie podmienkou


Osobnostné predpoklady
  • analytické myslenie
  • cieľavedomosť
  • praktické myslenie
  • spoľahlivosť
  • precíznosť (presnosť)