Referent rozpočtu a účtovníctva

08.10.2020 Mesto Pezinok
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Slovensko
Bratislavský kraj
okres Pezinok
Pezinok
Radničné nám. 7
90214

okres Pezinok
Typ pracovnej ponuky: Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Štátna a verejná správa; Referent, Účtovník
Ponúkaný plat (základná mzda): 1200 EUR
Termín nástupu do práce: ihneď
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Iné výhody:

- zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
- skrátený týždenný pracovný čas na 37,5 hod
- pohyblivá pracovná doba
- výhody zamestnanca mesta Pezinok

Informácie pre uchádzača:


Základná zložka mzdy (v hrubom):
1200 € za mesiac

Dátum nástupu:
ihneď

Dátum pridania ponuky:
3. 9. 2020

Dátum poslednej aktualizácie:
17. 9. 2020

Pracovný a mimopracovný pomer:

pracovný pomer na určitú dobu
počet mesiacov: 12

Pracovná oblasť:

Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistikaŠtátna správa

Náplň (druh) práce
- koordinuje a spracováva podklady rozpočtu mesta, zabezpečuje rozpis rozpočtu v súlade s ekonomickou klasifikáciou a jeho rozpracovanie na oddelenia a organizácie zriadené mestom,
- mesačne a priebežne kontroluje a vyhodnocuje čerpanie a plnenie rozpočtu,
- pripravuje návrhy na zmeny rozpočtu,
- sleduje a hodnotí vývoj rozpočtového hospodárenia v priebehu roka a konečné výsledky vrátane finančného usporiadania a navrhuje spôsob finančného usporiadania výsledku hospodárenia,
- fakturácia (dodávateľské, odberateľské faktúry),
- platobný styk s bankou,
- účtovná závierka,
- spracovanie štatistických výkazov,
- inventarizácia,
- pokladňa

Ponúkané výhody
- zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
- skrátený týždenný pracovný čas na 37,5 hod
- pohyblivá pracovná doba
- výhody zamestnanca mesta Pezinok


Zdroj: Pracovná ponuka je prevzatá zo stránky Úradov práce.

Požiadavky na zamestnanca

Vhodné pre absolventov: Nie

Všeobecne požadované znalosti:

Ponúkané výhody

- zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
- skrátený týždenný pracovný čas na 37,5 hod
- pohyblivá pracovná doba
- výhody zamestnanca mesta Pezinok


Požadované vzdelanie

Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa


Dĺžka praxe

aspoň 2 roky


Zručnosti, schopnosti
Počítače:
  • Microsoft Excel - vysoká
  • Microsoft Word - pokročilá
  • Microsoft Outlook - pokročilá

Ďalšie požiadavky:

- prax min 2 roky v oblasti účtovníctva podmienkou,prax v oblasti rozpočtovníctva verejnej správy vítaná
- odbornosť, presnosť, zodpovednosť, bezúhonnosť, zdravotná spôsobilosť
- pracovná skúsenosť vo verejnej alebo štátnej správe – výhodou
- práca s ISS CORA GEO - vítaná

Ostatné znalosti:
- podvojné účtovníctvo
- Microsoft Word – pokročilý
- Microsoft Excel – pokročilý (tvorba tabuliek, grafov, kontingenčných tabuliek)
- Microsoft Outlook – pokročilý

Požadované doklady:
- žiadosť a profesijný životopis
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti
- súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov

Dátum a miesto podania žiadosti o účasť na VK: žiadosti spolu s naskenovanými dokladmi zasielajte prosím výhradne elektronickou poštou na adresu: email s uvedením hesla v predmete: „VK – referent rozpočtu a účtovania“ najneskôr do 18. septembra 2020 do 12.00 hod.

Priebeh výberového konania:
Výberové konanie bude prebiehať formou individuálneho rozhovoru (pohovor).

Na výberové konanie budú pozvaní uchádzači, ktorí splnia uvedené požiadavky a pošlú požadované doklady.

Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, avšak odpovedať budeme len vybraným kandidátom, ktorí najviac vyhovujú požiadavkám na pozíciu.