Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
- Správa všetkých procesov / služieb Service Desk - Zlepšovanie vzťahov s obchodnými partnermi - Zabezpečenie dodržiavania procesov, zásad a postupov - Stanovovanie cieľov a KPI na zlepšenie procesov a kvality služieb - Zlepšovanie postupov na štandardizáciu procesov - Identifikácia príležitostí na využitie nových technológií alebo procesov - Riadenie tímu, koučovanie, hodnotenie - Koordinácia školení - Spolupráca pri nábore nových zamestnancov do tímu
Benefity a ďalšie výhody:
Budú prezentované na pohovore
Informácie pre uchádzača:
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Všeobecne požadované znalosti:
- VŠ vzdelanie ekonomického alebo obchodného zamerania - 2 roky skúseností s vedením tímu v oblasti zákazníckej podpory - Znalosť SAP výhodou - Aktívna znalosť AJ - Orientácia na zákazníka - Veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vysokoškolské II. stupňa
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)