custom-banner

Tím líder zákazníckej podpory (Ref. č.: 3-6-18147/PF)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

- Správa všetkých procesov / služieb Service Desk - Zlepšovanie vzťahov s obchodnými partnermi - Zabezpečenie dodržiavania procesov, zásad a postupov - Stanovovanie cieľov a KPI na zlepšenie procesov a kvality služieb - Zlepšovanie postupov na štandardizáciu procesov - Identifikácia príležitostí na využitie nových technológií alebo procesov - Riadenie tímu, koučovanie, hodnotenie - Koordinácia školení - Spolupráca pri nábore nových zamestnancov do tímu

Benefity a ďalšie výhody:

Budú prezentované na pohovore

Informácie pre uchádzača:

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition

Všeobecne požadované znalosti:

- VŠ vzdelanie ekonomického alebo obchodného zamerania - 2 roky skúseností s vedením tímu v oblasti zákazníckej podpory - Znalosť SAP výhodou - Aktívna znalosť AJ - Orientácia na zákazníka - Veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské II. stupňa
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)