IT administrátor (Ref. č.: PR/022837)

26.10.2020 Lugera & Maklér spol. s r.o. Agentúra je členom Asociácie personálnych agentúr Slovenska  
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Bratislava
Typ pracovnej ponuky: Informatika - software; IT/Technical Support Specialist, Správca informačného systému, Správca počítačovej siete, Systémový administrátor
Ponúkaný plat (základná mzda): od 1500€ brutto (vyššia mzda v závislosti od skúseností)
Termín nástupu do práce: ihneď
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

* · správa užívateľov a užívateľských skupín
* · správa hardvéru a štruktúrovanej kabeláže (PC, NB, tlačiarne, skenery, TBT, telefóny, mobily, servre, routre, modemy, LAN, WIFI)
* · komunikácia s centrálnym IT - vybavovanie požiadaviek na služby dodávané centrálou (správa užívateľov poštového servera, prístup na mail z mobilov, úpravy v Citrixe)
* · správa cenníkov v Excel a Access - podpora špecialistov a obchodníkov, import/export cien do/zo SAP-u
* · komunikácia s centrálnym SAP tímom - správa užívateľov, riešenie požiadaviek na zmeny, nové funkcionality, testovanie
* · údržba cien a údržba dát v SAP-e (napr. výpredajové položky)
* · zmena nastavení v SAP-e, ktoré sú v lokálnej kompetencii (napr. nastvenie tlače dokumentov)
* · pravidelný reporting a analýzy
* · Ad hoc reporting a analýzy
* · plnenie ďalších delegovaných právomocí a zodpovednosti nadriadeným a vedením spoločnosti

Iné výhody:


* · práca v úspešnej a stabilnej spoločnosti, ktorá je súčasťou medzinárodného koncernu
* · dynamickosť rozvoja a výborné pracovné podmienky
* · prácu so sortimentom kvalitných a predajných produktov
* · mobilný telefón, notebook
* · ostatné zamestnanecké výhody

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Vhodné pre absolventov: Áno

Všeobecne požadované znalosti:

* · prax na podobnej pozícii podmienkou
* · ovládanie práce na PC (Windows, Word, Excel, Outlook)
* · CRM
* · BIS
* · kľúčové schopnosti - zodpovednosť, rešpekt, excelencia
* · sociálne zručnosti - tímový hráč, empatický, asertivny, flexibilný, odolný voči stresu, lojálny
* · profesionálne schopnosti - znalosti v plánovaní, schopnosť inovovať a hľadať nové možnosti, predajné znalosti, komunikačné schopnosti, logické myslenie, vzťahový manažment, produktové znalosti, schopnosti riešiť problémy