Asistentka členov predstavenstva spoločnosti

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne. Prečo je pre Vás táto pozícia vhodná: • zúročíte svoje organizačné schopnosti • aktívne využijete anglický jazyk v komunikácii s členmi výboru a s členmi konkrétnych krajín Na tejto pozícii budete: • zabezpečovať administratívnu podporu pre členov predstavenstva spoločnosti, • asistovať pri príprave obchodných prezentácií (vrátane textov, grafických prvkov, atď.) • aktívne komunikovať s pridelenými kontaktmi zo servisovaných krajín, • zúčastňovať sa na pridelených stretnutiach - tvorba a distribúcia zápisníc zo stretnutí, • efektívne organizovať čas a povinnosti zverených členov predstavenstva, • mať priestor prispieť k zefektívneniu procesov prislúchajúcich k Vašej pozícii, • plniť ďalšie ad hoc zadania.

Benefity a ďalšie výhody:

Znalosti:
• MS Office - pokročilý

Požadované vzdelanie:
• stredná škola s maturitou
• vysoká škola

Cudzie jazyky:
• ekonomické

Prax:
• min. 2 roky

Osobnostné predpoklady:
• svedomitosť, spoľahlivosť,zodpovednosť
• schopnosť práce v tíme, ale aj samostatne

Všeobecne požadované znalosti:

Pre výkon tejto pozície je potrebné: • min. 2 roky na obdobnej pozícii • expertná úroveň anglického jazyka (C1/C2) • MS Office - pokročilý • výborné organizačné, prezentačné a komunikačné schopnosti • dobrý time-management a multitasking

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (expert - C2)