Manažér na personálnom a ekonomickom úseku - zástup počas MD

20.08.2020 CassCo Building s.r.o.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Košice
Typ pracovnej ponuky: Manažér ľudských zdrojov
Ponúkaný plat (základná mzda): 812 EUR
Plat môže byť upravený v závislosti od pracovných skúseností a jazykových znalostí.
Termín nástupu do práce: od 19.10.2020
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín ukončenia výberového konania: 30.9.2020
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

PRACOVNO-PRÁVNA AGENDA NA PERSONÁLNOM ÚSEKU:

Pracovnoprávne vzťahy v zmysle ZÁKONNÍKA PRÁCE a v zmysle Smernice 96/71/ES o vysielaní zamestnancov do EÚ
Evidencia a prehľad pracovnoprávnej dokumentácie a povinností zamestnávateľa
Vypracovávanie/úprava kariet pracovného miesta
Vypracovávanie/úprava vnútropodnikových smerníc
Prehľad novelizovaných pracovno-právnych predpisov
Deklarovanie zamestnancov na zahraničných inštitúciách pred vyslaním do zahraničia
Komunikácia s klientelou a rôznymi inštitúciami (Inšpektorát práce, ÚPSVaR, Caisses a pod.) na Slovensku, ako i vo frankofónnych krajinách na pracovno-právnej úrovni
Spolupráca s externým právnym oddelením spoločnosti
Karty BTP pre vyslaných zamestnancov
Obchodné vzťahy v zmysle OBCHODNÉHO ZÁKONNÍKA
Príprava a dodanie požadovanej dokumentácie pri kontrolách z Inšpektorátu práce na Slovensku aj v zahraničí v súčinnosti s ekonomickým oddelením
Návrhy a riešenia sporných situácií podľa Občianskeho a Obchodného zákonníka v súčinnosti s právnym oddelením spoločnosti CassCo Building s.r.o.

AGENDA NA EKONOMICKOM ÚSEKU

Prihlasovanie/Odhlasovanie zamestnancov do Sociálnej a zdravotnej poisťovne
Vystavovanie vyšlých faktúr v účtovnom systéme Kros
Evidencia dochádzky zamestnancov (vyslaných, administratívnych, SZČO)
Evidencia došlých a vyšlých faktúr
Administratívna korešpodencia s klientmi na ekonomickej úrovni
Usmerňovanie náborového oddelenia a sekretariátu pri zabezpečovaní ubytovania a cestovných lístkov pre vysielaných zamestnancov (odsúhlasovanie cien v súčinnosti s vedením spoločnosti)
Komunikácia s klientelou a rôznymi inštitúciami (Inšpektorát práce, ÚPSVaR, Daňový úrad, Poisťovne, Caisses a pod.) na Slovensku, ako i vo frankofónnych krajinách na ekonomickej úrovni
Súčinnosť pri príprave cenových kalkulácií jednotlivých projektov
Posudzovanie rentability a výnosnosti jednotlivých projektov
Prieskumy a štatistiky
Návrhy na vylepšenia efektívnosti jednotlivých oddelení
Pravidelný reporting vedeniu spoločnosti
Spolupráca s interným a externým ekonomickým oddelením spoločnosti

Iné výhody:

mobilný telefón, príjemné pracovné prostredie, pitný režim zabezpečený

Informácie pre uchádzača:

Zástup počas materskej dovolenky.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti: Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Francúzsky jazyk
Vhodné pre absolventov: Nie

Iné znalosti:

Fakturácia, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Personalistika

Všeobecne požadované znalosti:

VŠ vzdelanie (právne alebo ľudské zdroje alebo manažment alebo ekonomické zameranie)
Pracovné skúsenosti s podobnou pozíciou minimálne 4 roky (ideálne v personálnej agentúre)
Francúzsky jazyk – pokročilá úroveň je podmienkou, anglický jazyk – výhodou
Znalosť zákonníka práce a HR legislatívy
Riadiace a organizačné zručnosti
Komunikatívna a príjemná osobnosť
Zodpovednosť a precíznosť
Veľký zmysel pre detail
Analytické myslenie