Manažér na personálnom a ekonomickom úseku - zástup počas MD

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    812 EUR
    Plat môže byť upravený v závislosti od pracovných skúseností a jazykových znalostí.
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    od 19.10.2020

Informácie o pracovnom mieste

PRACOVNO-PRÁVNA AGENDA NA PERSONÁLNOM ÚSEKU:

Pracovnoprávne vzťahy v zmysle ZÁKONNÍKA PRÁCE a v zmysle Smernice 96/71/ES o vysielaní zamestnancov do EÚ
Evidencia a prehľad pracovnoprávnej dokumentácie a povinností zamestnávateľa
Vypracovávanie/úprava kariet pracovného miesta
Vypracovávanie/úprava vnútropodnikových smerníc
Prehľad novelizovaných pracovno-právnych predpisov
Deklarovanie zamestnancov na zahraničných inštitúciách pred vyslaním do zahraničia
Komunikácia s klientelou a rôznymi inštitúciami (Inšpektorát práce, ÚPSVaR, Caisses a pod.) na Slovensku, ako i vo frankofónnych krajinách na pracovno-právnej úrovni
Spolupráca s externým právnym oddelením spoločnosti
Karty BTP pre vyslaných zamestnancov
Obchodné vzťahy v zmysle OBCHODNÉHO ZÁKONNÍKA
Príprava a dodanie požadovanej dokumentácie pri kontrolách z Inšpektorátu práce na Slovensku aj v zahraničí v súčinnosti s ekonomickým oddelením
Návrhy a riešenia sporných situácií podľa Občianskeho a Obchodného zákonníka v súčinnosti s právnym oddelením spoločnosti CassCo Building s.r.o.

AGENDA NA EKONOMICKOM ÚSEKU

Prihlasovanie/Odhlasovanie zamestnancov do Sociálnej a zdravotnej poisťovne
Vystavovanie vyšlých faktúr v účtovnom systéme Kros
Evidencia dochádzky zamestnancov (vyslaných, administratívnych, SZČO)
Evidencia došlých a vyšlých faktúr
Administratívna korešpodencia s klientmi na ekonomickej úrovni
Usmerňovanie náborového oddelenia a sekretariátu pri zabezpečovaní ubytovania a cestovných lístkov pre vysielaných zamestnancov (odsúhlasovanie cien v súčinnosti s vedením spoločnosti)
Komunikácia s klientelou a rôznymi inštitúciami (Inšpektorát práce, ÚPSVaR, Daňový úrad, Poisťovne, Caisses a pod.) na Slovensku, ako i vo frankofónnych krajinách na ekonomickej úrovni
Súčinnosť pri príprave cenových kalkulácií jednotlivých projektov
Posudzovanie rentability a výnosnosti jednotlivých projektov
Prieskumy a štatistiky
Návrhy na vylepšenia efektívnosti jednotlivých oddelení
Pravidelný reporting vedeniu spoločnosti
Spolupráca s interným a externým ekonomickým oddelením spoločnosti

Benefity a ďalšie výhody:

mobilný telefón, príjemné pracovné prostredie, pitný režim zabezpečený

Informácie pre uchádzača:

Zástup počas materskej dovolenky.

Všeobecne požadované znalosti:

VŠ vzdelanie (právne alebo ľudské zdroje alebo manažment alebo ekonomické zameranie)
Pracovné skúsenosti s podobnou pozíciou minimálne 4 roky (ideálne v personálnej agentúre)
Francúzsky jazyk – pokročilá úroveň je podmienkou, anglický jazyk – výhodou
Znalosť zákonníka práce a HR legislatívy
Riadiace a organizačné zručnosti
Komunikatívna a príjemná osobnosť
Zodpovednosť a precíznosť
Veľký zmysel pre detail
Analytické myslenie

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské II. stupňa
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
    Francúzsky jazyk

Iné znalosti:

Fakturácia, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Personalistika