custom-banner

Customer Care Agent with German (Ref. č.: 1-6-34882/PF)

19.09.2020 Grafton Slovakia s.r.o. Agentúra je členom Asociácie personálnych agentúr Slovenska  
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Bratislava
Bratislava
Typ pracovnej ponuky: Cestovný ruch, gastro, hoteliérstvo
Ponúkaný plat (základná mzda): 1150 EUR
1150 - 1175 EUR
Termín nástupu do práce: dohodou
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

Are you looking for a junior position where you would gain experience and professionally grow? Do you enjoy communication in foreign languages?

You will get the opportunity to gain experience within the Shared Service Center. Feel welcome to apply for this job position if you speak German and English language. The previous experience will be very welcome but is not inevitable.

- First point of contact for German external clients and customers of the company
- Active communication via phone or email
- Identifying their problems and connect them to the appropriate department
- Communication with internal departments

Iné výhody:

The company offers benefits as addition to fixed salary, such as yearly financial bonus, fully covered meal vouchers and more.

Informácie pre uchádzača:

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
Jazykové znalosti: Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Nemecký jazyk (pokročilý - C1)
Vhodné pre absolventov: Nie

Všeobecne požadované znalosti:

A suitable candidate should meet the following criteria:
- Communicative level of German (C1 level) - everyday communication with German speaking customers
- Communicative level of English (B1 level)- needed for internal communication
- Flexibility - dynamic and diverse work during the day
- Great communication skills and empathy
- Ability to work under stress