Referent/ka odboru verejného obstarávania

06.09.2020 Mesto Trnava
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Slovensko
Trnavský kraj
okres Trnava
Trnava
MsÚ, Trhová 3
91771

Trnava
Typ pracovnej ponuky: Administratíva, Štátna a verejná správa; Referent
Ponúkaný plat (základná mzda): 1020 EUR
Termín nástupu do práce: 1. 9. 2020
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Iné výhody:

dodatková dovolenka
doplnkové dôchodkové poistenie

Informácie pre uchádzača:


Základná zložka mzdy (v hrubom):
1020,50 € za mesiac

Dátum nástupu:
1. 9. 2020

Dátum pridania ponuky:
7. 8. 2020

Dátum poslednej aktualizácie:
10. 8. 2020

Pracovný a mimopracovný pomer:

pracovný pomer na určitú dobu
počet mesiacov: 12

Pracovná oblasť:

Samospráva

Náplň (druh) práce
• Zodpovedá za realizáciu verejného obstarávania v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení ( ďalej len „ zákon“),
• spolupracuje na tvorbe podkladov pre plán verejného obstarávania na príslušný rok, spolupracuje na tvorbe plánu potrieb, predbežného plánu verejného obstarávania a plánu verejného obstarávania vrátane jeho prípadných zmien,
• zodpovedá za prípravu zadávania jednotlivých zákaziek formou tvorby a spracovania dokumentácie potrebnej k začatiu realizácie verejného obstarávania, a to najmä kompletizáciu a kontrolu súťažných podkladov a iných dokumentov doložených zo strany žiadateľov na verejné obstarávanie (organizačných zložiek verejného obstarávateľa) v zmysle platných interných riadiacich dokumentov,
• zabezpečuje komplexnú realizáciu t. j. uskutočňovanie celého procesu verejného obstarávania zákaziek s nízkou hodnotou, podlimitných zákaziek, vrátane využitia elektronického trhoviska, nadlimitných zákaziek a elektronickej aukcie,
• zabezpečuje vyhotovovanie potrebnej dokumentácie z procesu verejného obstarávania,
• zodpovedá za zhromažďovanie informácií a plnenie informačných povinností verejného obstarávateľa vo vzťahu k Úradu pre verejné obstarávanie,
• spracováva a zverejňuje správy a informácie k zákazkám podľa zákona o verejnom obstarávaní.

Ponúkané výhody
dodatková dovolenka
doplnkové dôchodkové poistenie

Pracovné podmienky
Pracovný čas:
od 7:00
do 15:00

Práca na zmeny:
pružný pracovný čas

Zdroj: Pracovná ponuka je prevzatá zo stránky Úradov práce.

Požiadavky na zamestnanca

Vhodné pre absolventov: Nie
Vodičský preukaz: B

Všeobecne požadované znalosti:

Ponúkané výhody

dodatková dovolenka
doplnkové dôchodkové poistenie


Požadované vzdelanie

Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa


Dĺžka praxe

aspoň 3 roky


Zručnosti, schopnosti
Vodičské oprávnenie:
  • Skupina B

Všeobecné spôsobilosti:
  • analyzovanie a riešenie problémov
  • komunikácia (jednanie s ľuďmi)
  • tímová práca
  • organizovanie a plánovanie práce

Cudzie jazyky:
  • anglický - elementárna: A1 a A2

Počítače:
  • Microsoft Excel - vysoká
  • Microsoft Word - pokročilá
  • Microsoft Outlook - pokročilá

Ďalšie požiadavky:

znalosti z oblasti verejného obstarávania
bezúhonnosť a spôsobilosť na právne úkony


Osobnostné predpoklady
  • analytické myslenie
  • iniciatívnosť
  • spoľahlivosť