Asistent/ka vedenia spoločnosti (PP na čiastočný úväzok)

19.08.2020 CAMPRI, spol. s r.o.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Slovensko
Nitriansky kraj
okres Nitra
Lužianky
Hlohovecká 13
95141

okres Nitra
Typ pracovnej ponuky: Administratíva; Asistent
Ponúkaný plat (základná mzda): 570 EUR
Termín nástupu do práce: ihneď
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Iné výhody:

- Práca v stabilnej spoločnosti s dlhodobou (29 ročnou) tradíciou na slovenskom trhu,
- prémiový systém (prémia do výšky 20%),
- komplexné zaškolenie na pozíciu,
- moderné pracovné prostredie,
- získavanie pracovných skúseností v zázemí úspešnej spoločnosti,
- ďalšie vzdelávanie,
- firemné akcie.

Informácie pre uchádzača:


Základná zložka mzdy (v hrubom):
570 € za mesiac

Dátum nástupu:
ihneď

Dátum pridania ponuky:
5. 8. 2020

Dátum poslednej aktualizácie:
6. 8. 2020

Pracovný a mimopracovný pomer:

pracovný pomer na určitú dobu
počet mesiacov: 18

Pracovná oblasť:

Personalistika, administratíva a služby zákazníkom

Informácie o sprostredkovaní:

Informácie pre záujemcu:Uvedená mzda predstavuje minimum, ktoré bude úspešnému kandidátovi ponúknuté a zodpovedá kratšiemu pracovnému času. Spoločnosť zohľadní kvalifikačné predpoklady vybraného kandidáta a na základe seniority jeho skúseností a znalostí mu môže ponúknuť vyššiu mesačnú mzdu.
Vopred ďakujeme za záujem všetkým uchádzačom, kontaktovať však budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí budú spĺňať väčšinu našich kritérií.
Profesijné životopisy, prosím, posielať v slovenskom aj anglickom jazyku na: email; info: 0903 703 594

Náplň (druh) práce
- Zabezpečenie chodu sekretariátu z organizačného a technického hľadiska,
- podpora vedenia spoločnosti,
- spracovanie štatistických prehľadov obchodu,
- hospodárska korešpondencia, evidencia obchodných zmlúv, vedenie registratúry,
- preklady z/do AJ,
- príprava, spracovanie, úprava a aktualizácia propagačných materiálov,
- starostlivosť o web stránku spoločnosti (aktualizácia, štatistika webu),
- komunikácia s externými dodávateľmi služieb, predovšetkým v oblasti marketing a reklama,
- nákup a objednávanie kancelárskych potrieb a reklamných predmetov,
- samostatné riešenie ďalších zverených úloh podľa pokynov nadriadeného.

Ponúkané výhody
- Práca v stabilnej spoločnosti s dlhodobou (29 ročnou) tradíciou na slovenskom trhu,
- prémiový systém (prémia do výšky 20%),
- komplexné zaškolenie na pozíciu,
- moderné pracovné prostredie,
- získavanie pracovných skúseností v zázemí úspešnej spoločnosti,
- ďalšie vzdelávanie,
- firemné akcie.

Pracovné podmienky
Pracovný čas:
od 8:00
do 13:30

Práca na zmeny:
jednozmenný pracovný režim

Zdroj: Pracovná ponuka je prevzatá zo stránky Úradov práce.

Požiadavky na zamestnanca

Vhodné pre absolventov: Nie
Vodičský preukaz: B

Všeobecne požadované znalosti:

Ponúkané výhody

- Práca v stabilnej spoločnosti s dlhodobou (29 ročnou) tradíciou na slovenskom trhu,
- prémiový systém (prémia do výšky 20%),
- komplexné zaškolenie na pozíciu,
- moderné pracovné prostredie,
- získavanie pracovných skúseností v zázemí úspešnej spoločnosti,
- ďalšie vzdelávanie,
- firemné akcie.


Požadované vzdelanie

Úplné stredné odborné vzdelanie
Úplné stredné všeobecné vzdelanie (gymnázium)
Vyššie odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa


Dĺžka praxe

aspoň 1 rok


Zručnosti, schopnosti
Vodičské oprávnenie:
  • Skupina B

Všeobecné spôsobilosti:
  • komunikácia (jednanie s ľuďmi)
  • kultivovaný písomný prejav
  • kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
  • analyzovanie a riešenie problémov
  • tvorivosť (kreativita)
  • pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
  • samostatnosť

Cudzie jazyky:
  • anglický - vysoká: C1 a C2
  • slovenský - vysoká: C1 a C2

Podmienka: Ovládanie všetkých definovaných jazykov


Počítače:
  • Microsoft Word - pokročilá
  • Microsoft Excel - pokročilá
  • Microsoft Outlook - pokročilá
  • Microsoft PowerPoint - pokročilá
  • SOFTIP - pokročilá

Ďalšie požiadavky:

Do nášho tímu hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu asistenta/tky vedenia spoločnosti počas zastupovania materskej a rodičovskej dovolenky na kratší pracovný čas.
- Je potrebné, aby mal/a komunikačné a organizačné zručnosti na vysokej úrovni
- príjemné a reprezentatívne vystupovanie
- aktívnu znalosť anglického jazyka slovom a písmom
- výhodou je znalosť ekonomického softvéru SOFTIP a programu pre úpravu pdf FOXIT PDF EDITOR


Osobnostné predpoklady
  • ochota pomáhať (zmysel pre spolupatričnosť)
  • spoľahlivosť
  • precíznosť (presnosť)
  • trpezlivosť