Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Ružinovská 1, 821 02 Bratislava
Bratislavský kraj
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Nábor zamestnancov:

• Budeš mať na starosti presnú evidenciu hlásení personálnych potrieb v internom systéme.
• Budeš aktualizovať inzeráty a podklady potrebné v rámci náborového procesu.
• Súčasťou tvojej práce bude aj zverejnenie a spracovanie inzercie o voľných pracovných miestach na domovskej stránke a v iných médiách.

Predvýber zamestnancov:

• V tvojej zodpovednosti bude manuálna evidencia žiadostí o zamestnanie v internom systéme.
• Budeš mať na starosti selekciu vhodných a nevhodných uchádzačov ako aj postúpenie vhodných uchádzačov na zodpovedné oddelenia a osoby.
• Zabezpečíš realizáciu a spracovanie výsledkov telefonického interview, ako aj zadanie a spracovanie výsledkov online testov.
• Budeš aktívne vyhľadávať vhodných uchádzačov na pracovných portáloch.
• Na dennej báze budeš v kontakte s manažérmi a odbornými oddeleniami.

Výber zamestnancov:

• Budeš mať na starosti zabezpečenie a koordináciu termínov (prijímacie pohovory, Assessment centrá, podpisy pracovných zmlúv) a celkovej komunikácie s uchádzačmi (písomne/telefonicky).
• V neposlednom rade budeš spracovávať odmietnuté žiadosti.
Ponúkaný plat (základná mzda):
1288 - 1288 EUR
Upresnenie platových podmienok:
Nástupná mzda: 1.288 €
Garantovaný zmluvný nárast mzdy prvé tri roky.
Iné výhody:
• Istotu slušnej práce a k nej patriacu zodpovedajúcu mzdu,
• Prvé tri roky garantovaný nárast mzdy v pracovnej zmluve,
• Rovnakú mzdu pre mužov a ženy a zaplatenú každú odpracovanú minútu,
• Pracovný pomer na dobu neurčitú,
• 1-krát do týždňa možnosť práce z domu,
• Plný úväzok 40 hod./týždenne,
• Postupné zaškolenie, ktoré zabezpečí, že svoju prácu zvládneš na jednotku,
• Dlhodobé vzdelávanie a možnosť kariérneho rastu,
• Rozmanitú prácu v príjemnom a dynamickom kolektíve,
• Široký systém benefitov, z ktorého si ty vyberieš tie, ktoré budú pre teba tou správnou voľbou.

Nevyhnutnou súčasťou tvojej žiadosti o zamestnanie je pripojenie životopisu.
Termín nástupu do práce:
dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru:
hlavný

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)
Nemecký jazyk (stredne pokročilý - B2)
Iné znalosti:
Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word
Všeobecne požadované znalosti:
• Máš ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitou.
• Ovládaš nemecký jazyk na pokročilej úrovni - minimálne B2.
• Ovládaš anglický jazyk na mierne pokročilej úrovni - minimálne B1.
• Počítačové znalosti - MS Word, Excel, PowerPoint ovládaš na pokročilej úrovni.
• Ak máš pracovné skúsenosti v oblasti náboru a výberu zamestnancov je to výhodou, ale netrváme na tom.
• Vieš komunikovať a niesť zodpovednosť.
• Vieš pracovať samostatne so zameraním na detail.
• Máš vodičský preukaz sk. B.
Vodičský preukaz:
Skupina: B

Informácie o spoločnosti

Charakteristika spoločnosti:
Spoločnosť LIDL vstúpila na slovenský trh v septembri 2004, keď otvorila prvých 14 predajní. Vďaka dynamickej expanzii sa ich počet do konca roka zvýšil
na 39. Dnes tvorí jej obchodnú sieť po celom Slovensku 144 predajní, ktoré zásobujú 3 logistické centrá v Nemšovej, Prešove a Seredi.
Oblasť pôsobenia:
Maloobchod v nešpecializovaných predajniach najmä s potravinami, nápojmi a tabakom
Adresa:
LIDL Slovenská republika v. o. s.
Ružinovská 1E
Bratislava
Slovenská republika
Kontaktné údaje:
Kariérne možnosti na centrále
Ružinovská 1E, Bratislava, 821 02, Slovenská republika
 
Reaguj na ponuku