Klientský pracovník v stomatologickom centre (033/BA/2020)

18.09.2020 STARSTAFF, s. r. o.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Bratislava
Typ pracovnej ponuky: Recepčná
Ponúkaný plat (základná mzda): 625 - 700 EUR
Od 625 - 700 €/mesačne (brutto)/4 hod.denne
Termín nástupu do práce: dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru: polovičný úväzok
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

- Objednávanie pacientov na stomatologické vyšetrenia a kontrolovanie dodržiavania termínov vyšetrení
- Zodpovednosť za plynulý a profesionálny chod recepcie
- Vedenie pokladne, vrátane pravidelného vyúčtovania a inventarizácie
- Riešenie vzniknutých neštandardných situácií v súčinnosti s nadriadeným
- Plnenie ďalších úloh podľa pokynov nadriadeného

Iné výhody:

- atraktívna mzda
- príjemný kolektív
- zaujímavé prípady

Informácie pre uchádzača:

V prípade záujmu Vás prosíme o zaslanie životopisu v slovenskom jazyku.

Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov vyhovujúcich zadaným požiadavkám. Za pochopenie ďakujeme.

Prosím, pozorne si prečítajte nasledujúci text a priložte ho k vášmu emailu-listu:

Súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia EP a Rady EÚ č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov, ďalej len „Nariadenie GDPR“):

Ako uchádzač o zamestnanie týmto udeľujem súhlas so spracúvaním a uchovávaním svojich osobných údajov (uvedených v žiadosti o prijatie do zamestnania, v profesijnom životopise, osobnom dotazníku, prípadne osobných údajov získaných pri osobnom pohovore) prevádzkovateľom STARSTAFF, s. r. o., so sídlom Galvaniho 7/D Bratislava - mestská časť Ružinov, 821 04, IČO: 47177594 . Poskytnuté údaje budú spracované pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie v súlade s Nariadením GDPR. Súhlas dávam na dobu určitú, na obdobie 5 rokov. Po tomto období budú údaje vymazané, alebo môžem kedykoľvek požiadať o vymazanie údajov. Tento súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať.

Zároveň prehlasujem, že ma prevádzkovateľ oboznámil o povinných informáciách a právach dotknutej osoby v čl. 12 až čl. 23 Nariadenia GDPR.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti: Anglický jazyk (pokročilý - C1)
Vhodné pre absolventov: Nie

Všeobecne požadované znalosti:

Osobnostné a iné predpoklady:
- skúsenosti v oblasti organizácie práce a komunikácie s klientom,
- aktívna znalosť anglického jazyka,
- spracovanie bežnej administratívnej agendy vo firme poskytujúcej služby,
- samostatnosť, flexibilita, dynamický prístup k práci,
- ochota rýchlo a efektívne sa učiť nové veci,
- orientácia na klienta a zároveň na firemné ciele