Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    KOUČ call centra

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Miesto práce

    Košice
    Košice, Poľská 4


    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    Ahoj, sme tím koučov na kontaktnom centre a našou prioritou je mať nie len spokojného zákazníka, ale aj spokojného zamestnanca. Preto pre našich kolegov na kontaktom centre zabezpečujeme dlhodobý rozvoj a podporu.

    Teraz si do nášho tímu hľadáme novú posilu- možno ňou môžeš byť práve Ty. Staň sa podporou pre našich kolegov v pozícií kouča a spolupracuj s manažérmi tímov.

    Budeš zodpovedný za rozvoj za účelom zvyšovania výkonu a kvality.

    Čo ťa čaká:
    - realizácia rozvojových a koučingových aktivít
    - poskytovanie individuálneho poradenstva zvereným zamestnancom
    - príprava materiálov
    - príprava a realizácia vzdelávacích aktivít
    - navrhovanie aktivít na zvyšovanie výkonu a kvality zamestnancov
    - reportovanie aktivít
    - spolupráca s manažérmi tímov
    - aktívne vzdelávanie a sebarozvoj


    Ponúkaný plat

    900 EUR

    Upresnenie platových podmienok

    900 €+ variabilná časť mzdy

    Benefity a ďalšie výhody

    Sme veľká korporácia sa stabilným zázemím, prostriedkami… áno, aj procesmi. Každému sa ale snažíme vychádzať v ústrety. A o svojich ľudí sa vieme postarať.
    Vďaka tomu vám môžeme sľúbiť:
    - Mobil podľa vášho výberu
    - Neobmedzený paušál na pracovné účely
    - Telekom produkty za zvýhodnené ceny (Magio TV, mobilný internet,...)
    - Flexibilnú pracovnú dobu a možnosť práce z domu
    - 4 dni voľna navyše (sick day)
    - Stravné v hodnote 4,50 €/deň bez doplatku zamestnanca aj počas dovolenky a PN
    - Možnosť osobného a kariérneho rozvoja.
    - Pravidelné firemné podujatia
    - Širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti (ProCare), športu (MultiSport) a kultúry
    - Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie


    Termín nástupu do práce

    1.9.2020

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Všeobecne požadované znalosti

    Od vhodného kandidáta očakávame:
    - komunikačné a prezentačné zručnosti,
    - argumentačné zručnosti na vysokej úrovni,
    - interpersonálne schopnosti, asertivita,
    - koncepčné, analytické a logické myslenie, zmysel pre kreatívnu prácu,
    - organizačné a koordinačné zručnosti,
    - samostatnosť, stresovú odolnosť, empatiu a flexibilitu.

    2-3 roky praxe v oblasti predaja alebo služieb zákazníkom

    užívateľská znalosť MS Office



    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!