KOUČ call centra

05.08.2020 Slovak Telekom
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Košice, Poľská 4
Košice
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Ahoj, sme tím koučov na kontaktnom centre a našou prioritou je mať nie len spokojného zákazníka, ale aj spokojného zamestnanca. Preto pre našich kolegov na kontaktom centre zabezpečujeme dlhodobý rozvoj a podporu.

Teraz si do nášho tímu hľadáme novú posilu- možno ňou môžeš byť práve Ty. Staň sa podporou pre našich kolegov v pozícií kouča a spolupracuj s manažérmi tímov.

Budeš zodpovedný za rozvoj za účelom zvyšovania výkonu a kvality.

Čo ťa čaká:
- realizácia rozvojových a koučingových aktivít
- poskytovanie individuálneho poradenstva zvereným zamestnancom
- príprava materiálov
- príprava a realizácia vzdelávacích aktivít
- navrhovanie aktivít na zvyšovanie výkonu a kvality zamestnancov
- reportovanie aktivít
- spolupráca s manažérmi tímov
- aktívne vzdelávanie a sebarozvoj
Ponúkaný plat (základná mzda):
900 EUR
Upresnenie platových podmienok:
900 €+ variabilná časť mzdy
Iné výhody:
Sme veľká korporácia sa stabilným zázemím, prostriedkami… áno, aj procesmi. Každému sa ale snažíme vychádzať v ústrety. A o svojich ľudí sa vieme postarať.
Vďaka tomu vám môžeme sľúbiť:
- Mobil podľa vášho výberu
- Neobmedzený paušál na pracovné účely
- Telekom produkty za zvýhodnené ceny (Magio TV, mobilný internet,...)
- Flexibilnú pracovnú dobu a možnosť práce z domu
- 4 dni voľna navyše (sick day)
- Stravné v hodnote 4,50 €/deň bez doplatku zamestnanca aj počas dovolenky a PN
- Možnosť osobného a kariérneho rozvoja.
- Pravidelné firemné podujatia
- Širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti (ProCare), športu (MultiSport) a kultúry
- Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
Termín nástupu do práce:
1.9.2020
Druh pracovného pomeru:
hlavný

Požiadavky na zamestnanca

Všeobecne požadované znalosti:
Od vhodného kandidáta očakávame:
- komunikačné a prezentačné zručnosti,
- argumentačné zručnosti na vysokej úrovni,
- interpersonálne schopnosti, asertivita,
- koncepčné, analytické a logické myslenie, zmysel pre kreatívnu prácu,
- organizačné a koordinačné zručnosti,
- samostatnosť, stresovú odolnosť, empatiu a flexibilitu.

2-3 roky praxe v oblasti predaja alebo služieb zákazníkom

užívateľská znalosť MS Office