Náborár/koordinátor s miestom výkonu práce Humenné/Vranov nad Topľou (026/HE/2020)

06.08.2020 STARSTAFF, s. r. o. - STARSTAFF, s. r. o. - Centrála
Miesto práce: Prešovský kraj; Humenné
Typ pracovnej ponuky: Administratívny pracovník, Personalista, Recruiter, špecialista výberov
Ponúkaný plat (základná mzda): 580 - 812 EUR
Základná mzda (580 € - 812 €) závisí od skúseností a zručností kandidáta + variabilná zložka zo základnej mzdy až do výšky 50% + prémie + odmeny
Termín nástupu do práce: od 9.8.2020
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

V regióne Humenné, Vranov nad Topľou a okolie obsadzujeme voľnú pracovnú pozíciu koordinátora/náborára, ktorého hlavnou pracovnou náplňou bude:
- inzerovanie voľných pracovných pozícii na portáloch práce, soc. sieťach, v lokálnych médiách,
- realizácia náborových kampaní v rámci zvereného regiónu,
- reprezentácia spoločnosti na veľtrhoch práce, burzách práce,
- pravidelné monitorovanie uchádzačov o zamestnanie prostredníctvom pracovných portálov,
- tvorba, vedenie a pravidelná aktualizácia databázy uchádzačov o zamestnanie,
- vedenie vstupných telefonických pohovorov za účelom výberu vhodných uchádzačov pre danú pozíciu,
- pozývanie vyhovujúcich uchádzačov na osobný pohovor,
- vedenie vstupných pracovných pohovorov s uchádzačmi v rámci celého Slovenska,
- testovanie jazykových znalostí, schopností a zručností uchádzačov prostredníctvom simulovaných rozhovorov, testov a pod.,
- tvorba, spracovanie a evidovanie záznamov o uchádzačoch o prácu,
- elektronická archivácia dokumentov (skenovanie dokumentov),
- vybavenie telefonátov,
- administratívna podpora nadriadeného pracovníka,
- asistentské práce,
- pravidelné cestovanie v rámci SR,
- komunikácia s Úradmi práce, soc. vecí a rodiny, strednými odbornými školami, starostami obcí v rámci zvereného regiónu,
- celodenná starostlivosť, pomoc a podpora pre zverených zamestnancov,
- aktívne riešenie vzniknutých situácii na jednotlivých projektoch, riešenie sťažností, škodových udalostí,
- objednávanie a prideľovanie ochranných pomôcok,
- zabezpečovanie, sledovanie priebehu realizovaných zákaziek a evidencia v informačnom systéme,
- zabezpečovanie chodu pobočky spoločnosti,
- komunikácia s klientmi a zamestnancami,
- vybavenie požiadaviek zamestnancov,
- zadávanie a administrácia údajov o zamestnancoch do interného SW,
- vystavovanie potvrdení zamestnancom,
- tlač výplatných pások a preberacích protokolov,
- časom možné samostatné riadenie zverených pracovníkov,
- v prípade potreby a podľa pokynov nadriadených, vycestovanie, účasť na pracovných poradách a výkon práce na ostatných prevádzkach spoločnosti v rámci SR.

Iné výhody:

- stabilné zázemie medzinárodnej spoločnosti,
- nadštandardné benefity pre zamestnancov,
- kariérny rast,
- možnosti ďalšieho vzdelávania,
- zamestnávateľom preplácané jazykové kurzy,
- pravidelné teambuildingové aktivity,
- mobilný telefón aj na súkromne použitie neobmedzene,
- laptop + internet,
- služobný automobil - po dohode aj na súkromné použitie,
- ročný a polročný výkonnostný bonus,
- dovolenkové a vianočné odmeny,
- stravné lístky,

Informácie pre uchádzača:

V prípade záujmu Vás prosíme o zaslanie životopisu v slovenskom jazyku.

Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov vyhovujúcich zadaným požiadavkám. Za pochopenie ďakujeme.

Prosím, pozorne si prečítajte nasledujúci text a priložte ho k vášmu emailu-listu:

Súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia EP a Rady EÚ č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov, ďalej len „Nariadenie GDPR“):

Ako uchádzač o zamestnanie týmto udeľujem súhlas so spracúvaním a uchovávaním svojich osobných údajov (uvedených v žiadosti o prijatie do zamestnania, v profesijnom životopise, osobnom dotazníku, prípadne osobných údajov získaných pri osobnom pohovore) prevádzkovateľom STARSTAFF, s. r. o., so sídlom Galvaniho 7/D Bratislava - mestská časť Ružinov, 821 04, IČO: 47177594 . Poskytnuté údaje budú spracované pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie v súlade s Nariadením GDPR. Súhlas dávam na dobu určitú, na obdobie 5 rokov. Po tomto období budú údaje vymazané, alebo môžem kedykoľvek požiadať o vymazanie údajov. Tento súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať.

Zároveň prehlasujem, že ma prevádzkovateľ oboznámil o povinných informáciách a právach dotknutej osoby v čl. 12 až čl. 23 Nariadenia GDPR.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské bez maturity
Jazykové znalosti: Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)
Nemecký jazyk (mierne pokročilý - B1)
Vhodné pre absolventov: Áno
Vodičský preukaz: B

Všeobecne požadované znalosti:

- ochota cestovať,
- komunikatívnosť,
- príjemné vystupovanie
- ochota a schopnosť samostatne pracovať,
- schopnosť rýchlo sa učiť,
- povinnosť dokonale ovládať zverené pracovné postupy a interné predpisy,
- zodpovednosť,
- práca nadčas.

Informácie o spoločnosti

Charakteristika spoločnosti:

Spoločnosť STARSTAFF, s.r.o., IČO: 47 177 594, so sídlom Galvaniho 7/D, 821 04 Bratislava je mladou a dynamicky sa rozvíjajúcou personálnou agentúrou momentálne pôsobiacou na trhu predovšetkým v Slovenskej republike. Prostredníctvom svojich dcérskych spoločnosti však expandujeme nie len v rámci SR, ale pripravuje aj otvorenie pobočiek v zahraničí. Za účelom skvalitňovania svojich služieb, či už pre klientov alebo zamestnancov prijímame do svojich radov len tých najlepších, aby sme mohli dodať služby v najvyššej požadovanej kvalite.

Oblasť pôsobenia:

Činnosti agentúr sprostredkujúcich zamestnanie na dobu určitú

Adresa:

STARSTAFF, s. r. o.
Galvaniho 7/D
Bratislava - mestská časť Ružinov
Slovenská republika

Kontaktné údaje:

STARSTAFF, s. r. o. - Centrála
Galvaniho 7/D, Bratislava - mestská časť Ružinov, 821 04, Slovenská republika
Tel: 0948913555

Ďalšie ponuky spoločnosti