Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Sr. špecialista stratégie značky

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Miesto práce

    Slovenská republika; Bratislava
    Bratislava


    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    Ahoj, som Petra Novotná a v Telekom vediem team marektingovej komunikácie a stratégie značky. Sme silná medzinárodná značka, s dlhoročnou tradíciou. Hľadám k sebe do teamu človeka, ktorý bude zodpovedný za stratégiu značky. Jej súlad s medzinárodným pozicioningom a čo najlepšiu adaptáciu na naše lokálne podmienky. Čo môžem sľúbiť je veľký priestor na sebarealizáciu, vytváranie vlastných nápadov a udávanie trendov na trhu u slovenského telco leadra. Popri tom budeš môcť pracovať a aj na veľkých medzinárodných kampaniach. Máme k dispozícii množstvo dát a silný team interne aj na strane agentúr, s ktorými spolupracujeme. Nuda a stereotyp nehrozí.

    Budeš zodpovedný za dlhodobú a kampaňovú komunikačnú stratégiu značky, vrátane strategických rozhodnutí týkajúcich sa architektúry značky:
    Zodpovednosti:
    - Spolupráca na tvorbe strategických kampaní a komunikačných súhrnov pre jednotlivé kampane (vrátane popisu zákazníckych potrieb)
    - Spolupráca s internými oddeleniami (segment, produkt, zákaznícka skúsenosť, digitálne služby a iné) na formulovaní atraktívnych propozícií posolstiev tak, aby boli v súlade so stratégiou značky
    - Zabezpečenie konzistentnosti komunikačných posolstiev vo všetkých komunikačných a predajných kanáloch (ATL, BTL, Dircom, Excom, e-channel, predajne, call centrá)
    - Príprava prieskumov v spolupráci s prieskumnými agentúrami podľa aktuálnych potrieb
    - Aplikácia zistení z prieskumov do tvorby komunikačnej stratégie a na stanovenie si vhodných propozícií
    - Monitorovanie zmien na trhu, aktivít konkurencie
    - Spolupráca s medzinárodným teamom v oblasti stratégie značky, práca s medzinárodnými prieskumami z oblasti stratégie značky


    Ponúkaný plat

    1800 EUR

    Upresnenie platových podmienok

    1800 € + individuálny ročný bonus

    Benefity a ďalšie výhody

    Sme veľká korporácia sa stabilným zázemím, prostriedkami… áno, aj procesmi. Každému sa ale snažíme vychádzať v ústrety. A o svojich ľudí sa vieme postarať
    Vďaka tomu vám môžeme sľúbiť:
    - Mobil podľa vášho výberu
    - Neobmedzený paušál na pracovné účely
    - Telekom produkty za zvýhodnené ceny (Magio TV, mobilný internet,...)
    - flexibilnú pracovnú dobu a možnosť práce z domu
    - 4 dni voľna navyše (sick day)
    - Stravné v hodnote 4,50 €/deň bez doplatku zamestnanca aj počas dovolenky a PN
    - Možnosť osobného a kariérneho rozvoja.
    - Pravidelné firemné podujatia.
    - Širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti (ProCare), športu (MultiSport) a kultúry
    - Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie


    Termín nástupu do práce

    1.9.2020

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    vysokoškolské II. stupňa

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

    Všeobecne požadované znalosti

    Schopnosti a zručnosti, bez ktorých sa na tejto pozícii nezaobídeš:
    - schopnosť tvoriť zo zákazníckych dát závery a odporúčania do komunikačnej stratégie,
    - schopnosť definovať stratégiu značky v kontexte firemnej vízie a v súlade s medzinárodným pozicioningom
    - analytické, syntetické myslenie a argumentačná zručnosť,
    - schopnosť odborne diskutovať a prezentovať v angličtine,
    - skúsenosť na pozícii brand stratéga výhodou


    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!