Sr. špecialista stratégie značky

04.08.2020 Slovak Telekom
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Ahoj, som Petra Novotná a v Telekom vediem team marektingovej komunikácie a stratégie značky. Sme silná medzinárodná značka, s dlhoročnou tradíciou. Hľadám k sebe do teamu človeka, ktorý bude zodpovedný za stratégiu značky. Jej súlad s medzinárodným pozicioningom a čo najlepšiu adaptáciu na naše lokálne podmienky. Čo môžem sľúbiť je veľký priestor na sebarealizáciu, vytváranie vlastných nápadov a udávanie trendov na trhu u slovenského telco leadra. Popri tom budeš môcť pracovať a aj na veľkých medzinárodných kampaniach. Máme k dispozícii množstvo dát a silný team interne aj na strane agentúr, s ktorými spolupracujeme. Nuda a stereotyp nehrozí.

Budeš zodpovedný za dlhodobú a kampaňovú komunikačnú stratégiu značky, vrátane strategických rozhodnutí týkajúcich sa architektúry značky:
Zodpovednosti:
- Spolupráca na tvorbe strategických kampaní a komunikačných súhrnov pre jednotlivé kampane (vrátane popisu zákazníckych potrieb)
- Spolupráca s internými oddeleniami (segment, produkt, zákaznícka skúsenosť, digitálne služby a iné) na formulovaní atraktívnych propozícií posolstiev tak, aby boli v súlade so stratégiou značky
- Zabezpečenie konzistentnosti komunikačných posolstiev vo všetkých komunikačných a predajných kanáloch (ATL, BTL, Dircom, Excom, e-channel, predajne, call centrá)
- Príprava prieskumov v spolupráci s prieskumnými agentúrami podľa aktuálnych potrieb
- Aplikácia zistení z prieskumov do tvorby komunikačnej stratégie a na stanovenie si vhodných propozícií
- Monitorovanie zmien na trhu, aktivít konkurencie
- Spolupráca s medzinárodným teamom v oblasti stratégie značky, práca s medzinárodnými prieskumami z oblasti stratégie značky
Ponúkaný plat (základná mzda):
1800 EUR
Upresnenie platových podmienok:
1800 € + individuálny ročný bonus
Iné výhody:
Sme veľká korporácia sa stabilným zázemím, prostriedkami… áno, aj procesmi. Každému sa ale snažíme vychádzať v ústrety. A o svojich ľudí sa vieme postarať
Vďaka tomu vám môžeme sľúbiť:
- Mobil podľa vášho výberu
- Neobmedzený paušál na pracovné účely
- Telekom produkty za zvýhodnené ceny (Magio TV, mobilný internet,...)
- flexibilnú pracovnú dobu a možnosť práce z domu
- 4 dni voľna navyše (sick day)
- Stravné v hodnote 4,50 €/deň bez doplatku zamestnanca aj počas dovolenky a PN
- Možnosť osobného a kariérneho rozvoja.
- Pravidelné firemné podujatia.
- Širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti (ProCare), športu (MultiSport) a kultúry
- Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
Termín nástupu do práce:
1.9.2020
Druh pracovného pomeru:
hlavný

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Všeobecne požadované znalosti:
Schopnosti a zručnosti, bez ktorých sa na tejto pozícii nezaobídeš:
- schopnosť tvoriť zo zákazníckych dát závery a odporúčania do komunikačnej stratégie,
- schopnosť definovať stratégiu značky v kontexte firemnej vízie a v súlade s medzinárodným pozicioningom
- analytické, syntetické myslenie a argumentačná zručnosť,
- schopnosť odborne diskutovať a prezentovať v angličtine,
- skúsenosť na pozícii brand stratéga výhodou