Referent ľudských zdrojov

30.06.2020 Mesto Pezinok
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Slovensko
Bratislavský kraj
okres Pezinok
Pezinok
Radničné nám. 7
90214

okres Pezinok
Typ pracovnej ponuky: Administratíva, Štátna a verejná správa; Referent
Ponúkaný plat (základná mzda): 1200 EUR
Termín nástupu do práce: ihneď
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Iné výhody:

• zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
• skrátený týždenný pracovný čas na 37,5 hod.
• výhody zamestnanca Mesta
• príspevok na regeneráciu pracovnej sily
• odmeny pri životných jubileách

Informácie pre uchádzača:


Základná zložka mzdy (v hrubom):
1200 € za mesiac

Dátum nástupu:
ihneď

Dátum pridania ponuky:
9. 7. 2020

Dátum poslednej aktualizácie:
10. 7. 2020

Pracovný a mimopracovný pomer:

pracovný pomer na určitú dobu
počet mesiacov: 12

Pracovná oblasť:

Personalistika, administratíva a služby zákazníkomSamospráva

Informácie o sprostredkovaní:

Termín výberového konania:16. 7. 2020Informácie pre záujemcu:Požadované doklady:
- žiadosť a životopis
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti
- súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov

Dátum a miesto podania žiadosti o účasť na VK: žiadosti spolu s požadovanými naskenovanými dokladmi zasielajte prosím výhradne elektronickou poštou na adresu: email s uvedením hesla v predmete: „VK – Referent ľudských zdrojov“.

Priebeh výberového konania:
Výberové konanie bude prebiehať formou individuálneho rozhovoru (pohovor).

Na výberové konanie budú pozvaní uchádzači, ktorí splnia uvedené požiadavky a pošlú požadované doklady.

Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, avšak odpovedať budeme len vybraným kandidátom, ktorí najviac vyhovujú požiadavkám na pozíciu.

Náplň (druh) práce
• Vedenie komplexnej personálnej agendy v súlade so Zákonníkom práce a zavedenými procesmi v interných predpisoch
• Spracovanie a vedenie komplexnej mzdovej agendy, spracovanie a vyúčtovanie cestovných náhrad
• Zodpovednosť za zabezpečenie výberových konaní a osobných pohovorov na obsadenie pracovných pozícií, vedie evidenciu uchádzačov o zamestnanie
• Koordinácia vedenia nástupnej a výstupnej agendy pracovných zmlúv, realizácia zmien, aktualizácia dokumentov pracovnoprávneho charakteru
• Zabezpečenie nástupu a adaptačného procesu novoprijatých zamestnancov
• Tvorba a implementácia interných procesov a smerníc v oblasti riadenia ľudských zdrojov
• Vedenie a aktualizovanie databázy zamestnancov, podpora efektívnej internej komunikácie
• Podieľanie sa na vytváraní koncepcie vzdelávania zamestnancov a na plánovaní ďalšieho kvalifikačného a osobnostného rozvoja zamestnancov, vedie evidenciu o absolvovaných školeniach
• Reporting, príprava štatistík, analýz a prezentácií v oblasti riadenia ľudských zdrojov
• Zodpovedá za proces evidencie a kontroly pracovnej dochádzky a plánu dovoleniek zamestnancov

Ponúkané výhody
• zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
• skrátený týždenný pracovný čas na 37,5 hod.
• výhody zamestnanca Mesta
• príspevok na regeneráciu pracovnej sily
• odmeny pri životných jubileách


Zdroj: Pracovná ponuka je prevzatá zo stránky Úradov práce.

Požiadavky na zamestnanca

Vhodné pre absolventov: Nie

Všeobecne požadované znalosti:

Ponúkané výhody

• zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
• skrátený týždenný pracovný čas na 37,5 hod.
• výhody zamestnanca Mesta
• príspevok na regeneráciu pracovnej sily
• odmeny pri životných jubileách


Požadované vzdelanie

Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa


Dĺžka praxe

aspoň 2 roky


Zručnosti, schopnosti
Ďalšie požiadavky:

• Prax na podobnej pozícii
• Výborné komunikačné schopnosti
• Proaktívny a pozitívny prístup k práci
• Spoľahlivosť a zodpovednosť