Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Reprezentant predaja a servisu na zákazníckej linke
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Pracujte v tíme, ktorý každý deň inšpiruje a pomáha. Buďte tými, s kým sa zákazníci radiaSme súťaživí a vieme dobre komunikovať s ľuďmi. Zákazníkom pomáhame vybrať si z našich produktov a služieb. Aktívne im ponúkame paušály, telefóny, internet, televíziu, ale aj špeciálne služby a novinky ako napríklad SmartHome. Sme odborníci, ktorých zákazníci kontaktujú, keď potrebujú poradiť alebo rýchlo niečo vyriešiť.
Čomu sa budete venovať:
Zákazníkom, ktorí nás kontaktujú na zákazníckej linke, budete:
- odpovedať na ich otázky ohľadom našich služieb
- riešiť s nimi rôzne situácie od výšky faktúry po zmenu či aktiváciu konkrétnej služby
- aktívne ponúkať služby Telekomu, ktoré zákazník ešte nemá
Všetko Vám najprv dôkladne vysvetlíme a zaškolí Vás náš profi tím trénerov a koučov. Tí majú pre Vás pripravený tréningový plán, s ktorým budete v obraze a dobre pripravení na prácu so zákazníkmi.
Spokojnosť zákazníka súvisí aj s dostupnosťou nášho kontaktného centra, preto pracujeme v dvojzmennej prevádzke od 8,00 – 21,00 hod., počas pracovných dní (PO-PIA) v 8-hodinových zmenách.
Vaše ohodnotenie sa bude skladať zo základnej mzdy 650 € a bonusu za predaj.
Celková mzda po zaškolení sa pohybuje od 900 € vyššie (650 € - základná mzda, mesačný bonus od 250 € v závislosti od Vašich individuálnych výsledkov).
Toto pracovné miesto obsadzujeme formou personálneho leasingu.
Ponúkaný plat
650 EURUpresnenie platových podmienok
650€ + bonus = možnosť dosiahnuť priemernú mzdu 1200 €Benefity a ďalšie výhody
ZAMESTNANECKÉ VÝHODY, BENEFITYČo vám ponúkame:
- stabilnú prácu v tíme s priateľskou atmosférou a motivujúcim ohodnotením
- výšku svojej mzdy si viete sami ovplyvniť
- mobil podľa vášho výberu a neobmedzený paušál na pracovné účely
- Telekom produkty za zvýhodnené ceny (Magio TV, internet, Deezer a ďalšie)
- stravné v hodnote 4,50 €/deň
- zamestnanecké súťaže o rôzne ceny, napr. o zaujímavé dovolenky
- možnosť osobného a kariérneho rozvoja- prepracovaný systém adaptácie, školení a vzdelávania, vlastné vzdelávacie centrum
- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti (ProCare), športu (MultiSport) a kultúry
- zľavy na služby a produkty našich partnerov
Termín nástupu do práce
10.8.2020Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouJazykové znalosti
Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)Všeobecne požadované znalosti
Koho hľadáme?Zákaznícky orientovaného kolegu s príjemným vystupovaním, ktorý zvláda zákazníkov s úsmevom. Na pohovore nás bude zaujímať:
- ako riešite niektoré situácie so zákazníkmi
- aký je váš vzťah predaju
- aj ako zvládate stresové situácie
- skúsenosti s prácou so zákazníkom sú vítané
- užívateľská znalosť MS Office
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom