KYC Analytik s holandským a anglickým jazykom

04.08.2020 AuJob s.r.o. - Personálny servis
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Bratislavský kraj
Typ pracovnej ponuky: Administratíva, Zákaznícka podpora; Administratívny pracovník, Asistent, Recepčná
Ponúkaný plat (základná mzda): Od 1300 € btt
Termín nástupu do práce: dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.

Čo znamená Due Diligence/KYC (Know your customer)?
Ide o proces preverenia klienta, z jeho účtovnej, daňovej, finančnej alebo právnej stránky, aby sa predišlo spolupráci s nevhodnými klientmi.

Prečo je pre Vás táto pozícia vhodná:
• zúročíte Vaše výborné jazykové zručnosti
• naberiete hodnotné skúsenosti, ktoré môžete v budúcnosti využiť
• stanete sa členom úspešnej medzinárodnej spoločnosti, vďaka čomu zlepšíte svoje postavenie na trhu práce

Na tejto pozícii bude Vašou úlohou:
• overovať bonitu a vhodnosť klientov
• denne komunikovať v holandskom a anglickom jazyku
• kontrolovať klientov, či majú novo nastavené procesy
• zhromažďovať a analyzovať dokumentáciu a informácie o klientoch
• odhadovať riziko prania špinavých peňazí a podobne

Iné výhody:

Znalosti:
skúsenosť so zákazníckym servisom alebo finančnými službami - výhoda

Požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou

Zameranie štúdia:
právo, ekonomické, manažment

Cudzie jazyky:
anglický jazyk - B1, holandský jazyk - B2
iná znalosť jazyka - výhoda

Osobnostné predpoklady:
zodpovedný a organizovaný
analyticky schopný
komunikatívne zručný

Informácie pre uchádzača:

Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV.

Spoločnosť svojim zamestnancom ponúka:
• pôsobenie v medzinárodnom prostredí
• možnosť kariérneho rastu
• školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
• čas pre seba vo forme dovolenky navyše a možnosť využívať sick days

Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti: Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Holandský jazyk (expert - C2)
Vhodné pre absolventov: Nie

Všeobecne požadované znalosti:

Pre túto pozíciu potrebujete:
• výborné ovládanie anglického a holandského jazyka
• záujem pracovať v medzinárodnej spoločnosti
• komunikatívnosť
• analytické myslenie