Účtovníctvo máš v malíčku a ovládaš maďarskú legislatívu? Hľadáme práve Teba! (Samostatný účtovník)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1200 EUR
    Od 1200€ btto/mes. v závislosti od skúseností kandidáta
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Pre nášho klienta, stabilnú, nadnárodnú spoločnosť hľadáme šikovného ambiciózneho kandidáta, ktorý má skúsenosť s finančným a daňovým účtovníctvom podľa maďarskej legislatívy. Tvojou hlavnou úlohou bude rozbehnúť účtovníctvo v maďarskej pobočke spoločnosti, ktorá má sídlo v Budapešti. - Organizovanie a zabezpečovanie platobného styku, vrátane vypracovania príkazov na úhradu, kompletného spracovania a zaúčtovania bankových výpisov. - Sledovanie prečerpania limitov a kontrolu dodržiavania finančnej disciplíny. - Vypracovanie a zaúčtovanie vzájomných kompenzácií pohľadávok a záväzkov. - Nahrávanie nových fyzických a právnických osôb do modulu Adresár v účtovnom programe. - Kontrola vecnej a formálnej správnosti účtovných dokladov, zabezpečenie podpisov oprávnených osôb na účtovných dokladoch. - Evidovanie, účtovanie a obeh dodávateľských faktúr. - Vyhotovenie, evidovanie a účtovanie odberateľských faktúr. - Účtovanie interných dokladov, zákazkovej výroby, závierkových operácií. - Evidencia poistných zmlúv a splatkových kalendárov. - Komunikácia a úzka spolupráca s inými oddeleniami v rámci spoločnosti. - Správne a včasné spracovanie podkladov a vyhotovenie daňového priznania k dani z nehnuteľnosti, motorových vozidiel, z príjmov, dani z pridanej hodnoty, Kontrolného výkazu DPH. - Správne a včasné spracovanie pravidelných mesačných, štvrťročných a ročných štatistických výkazov. - Spolupráca pri zostavovaní mesačných závierok a účtovnej závierky spoločnosti (riadnej, mimoriadnej, priebežnej) - Oceňovanie majetku, evidencia a účtovanie o stave a pohybe majetku (zaradenie, vyradenie majetku), zaradenie majetku do správnej odpisovej skupiny a výpočet odpisov. - Sledovanie stavu a prevodu nedokončených investícií a zabezpečenie inventúry majetku. - Komunikácia a úzka spolupráca s daňovými úradmi, audítormi a inými inštitúciami. - Sledovanie účtovnej a daňovej legislatívy, predpisov a ich aplikácia pre potreby spoločnosti. - Pravidelné vykonávanie interných kontrol. - Pravidelný reporting vedeniu spoločnosti. - Správa registratúry. - Spolupráca pri inventúre a inventarizácii majetku a záväzkov spoločnosti.

Benefity a ďalšie výhody:

- spoločnosť s veľmi ľudským prístupom, vedenie sa snaží vyjsť v ústrety každému zamestnancovi, benefity riešia individuálne

Všeobecne požadované znalosti:

- Znalosť maďarskej legislatívy (daňovníctvo, finančné účtovníctvo) - PODMIENKOU - Ovládanie účtovného softvéru NOVITAX - VEĽKOU VÝHODOU - Ovládanie Slovenského jazyka a Maďarského jazyka - PODMIENKOU - Ovládanie Anglického jazyka alebo Nemeckého jazyka - VÝHODOU - Precíznosť a presnosť - Orientácia na cieľ a úspech - Znalosť účtovných postupov a súvisiacich zákonov - Dôslednosť, samostatnosť, flexibilita - Organizačné schopnosti

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Maďarský jazyk (expert - C2)
    Slovenský jazyk (expert - C2)

Iné znalosti:

Fakturácia, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word, Podvojné účtovníctvo, Pokladňa, Skladové hospodárstvo