Customer care specialist (Špecialista zákazníckej podpory)

02.07.2020 NEBBIA, s. r. o.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Dlhá 74/85, 01009 Žilina
Žilina
Typ pracovnej ponuky: Klientský poradca, Manažér zákazníckeho servisu, Pracovník help desku
Ponúkaný plat (základná mzda): 830 - 970 EUR
btt (v závislosti od skúseností)
Termín nástupu do práce: od 1.9.2020
Druh pracovného pomeru: hlavný
Termín ukončenia výberového konania: 3.8.2020
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

INTERAKCIA - DÔVERA - SPOKOJNOSŤ ZÁKAZNÍKA

Efektívna komunikácia pri riešení potrieb našich zákazníkov v spojitosti s budovaním vzájomnej dôvery sú nielen ALFOU a OMEGOU, ale jednými z kľúčových pilierov nášho brandu NEBBIA.

Byť prvým kontaktom, komunikovať s ľuďmi z celého sveta, byť aktívnym poslucháčom, porozumieť potrebám zákazníkov a dosiahnuť tak ich maximálnu spokojnosť ŤA s tvojím profesionálnym, prozákazníckym a organizovaným prístupom s orientáciou v produktovom portfóliu naozaj musí jednoducho BAVIŤ!

Do TVOJÍCH RÚK vložíme našu reprezentáciu pri činnostiach ako:

>> správa prijatých objednávok vo firemnom systéme
>> správa vybavenia objednávok v koordinácii s manažérom skladu, v závislosti od spôsobu platby (prevod, dobierka,..)
>> poskytovanie zákazníckeho servisu (aktívna telefonická, mailová komunikácia so zákazníkmi v anglickom jazyku, riešenie dopytov, dotazov, požiadaviek, odporúčania k výberu produktov NEBBIA, poskytovanie informácii k produktom (dostupnosť, veľkosť, farba, materiál a pod.), poskytovanie informácii k stavu vybavenia objednávky, k preprave, príp. reklamácii, komunikácia ohľadom zmien v obj. (tovar, zmena spôsobu dopravy / platby).
>> doplnkový predaj – crosselling
>> správa prepravných systémov kuriérskych spoločností
>> riadenie reklamačného procesu (kontrola prijatia reklamácie v internom systéme, kontrola obsahu prijatého balíka, postúpenie rekl. na vybavenie, komunikácia so zákazníkom)
>> kontrola daňových dokladov – faktúry, dobropisy
>> súvisiaca administratíva, štatistiky a reporty

Iné výhody:

Na oplátku sa môžeš tešiť na celkom zaujímavý benefitný systém, na ktorom sa snažíme neustále pracovať:

- prácu v modernom pracovnom prostredí s priateľskou atmosférou,
- mladý, kreatívny a dynamický kolektív nabitý pozitívnou energiou, kukni: https://nebbia.fitness/sk/b/team,
- flexibilný pracovný čas a time management, ktorý si budeš riadiť sám
- príležitostný home office
- sick days
- INHOUSE angličtina so skúsenou lektorkou
- vlastná CAFETERIA - s budget-omna nápoje a snacks
- MULTISPORT karta - s ktorou v rámci SR a ČR využiješ množstvo športových a relaxačných zariadení
- CHILL zone s knižnicou, s budget-om na nákup odbornej literatúry
- zľavy na NEBBIA produkty
- LEGENDÁRNE NEBBIA PARTY'S, teambuildingy, firemné narodeniny, vianočné adventné piatky, koncoročná párty
- firemný ntb, tel, automobil (na pracovný účel)
a pod.

Informácie pre uchádzača:

Verím, že ťa naša spoločnosť a ponuka oslovila. Ak si zhodnotil/a, že spĺňaš naše požiadavky a myslíš, že práve ty si tým najvhodnejším kandidátom, práca v tejto oblasti je pre teba number one, tak nám pošli svoj životopis v slovenskom jazyku s fotografiou a tiež nám napíš čo je v tvojom živote najväčším motorom a práci naj motiváciou. CV (s udelením súhlasu so spracovaním os. údajov) a ML zašli na e-mail: email

Ďakujeme a vážime si záujem každého jedného kandidáta, avšak vzhľadom na časovú náročnosť si vyhradzujeme právo kontaktovať iba tých uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované podmienky.

A teda v prípade, že ťa telefonicky alebo e-mailom nekontaktujeme a nepozveme na osobné stretnutie do dvoch týždňov od termínu ukončenia výberového konania považuj výberové konanie na túto pozíciu za uzavretú a personálne obsadenú vhodným kandidátom.

Napokon nám dovoľ, aby sme ťa informovali o tom, že v zmysle súhlasu so spracovaním osobných údajov budú tvoje osobné údaje ponechané v našej internej databáze uchádzačov a uchované po dobu jedného roka s cieľom kontaktovania ťa, v prípade rozširovania nášho NEBBIA teamu alebo uvoľnenia pracovného miesta. V rámci tejto doby tvoje osobné údaje nebudú poskytnuté žiadnej tretej strane a po uplynutí tejto doby budú z databázy vymazané. V prípade, že si neželáš aby sme tvoje os. údaje v našej databáze uchovávali nás kontaktuj na email.

TEAM NEBBIA
email

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti: Anglický jazyk (pokročilý - C1)
Vhodné pre absolventov: Nie

Iné znalosti:

Fakturácia, Microsoft Excel, Microsoft Word, Skladové hospodárstvo

Všeobecne požadované znalosti:

relevantná skúsenosť s poskytovaním zákazníckeho servisu - veľkou výhodou,
milý, prívetivý, trpezlivý prístup k zákazníkom, aktívny poslucháč,
komunikačné schopnosti v cudzom jazyku s orientáciou na bezodkladné poskytnutie informácii a riešenie dotazov od zákazníkov,
time management - efektívna organizácia práce,
skúsenosti so správou e-shopu (nie nutnosť, ale veľkou výhodou :))
pozitívny vzťah k športu, zdravému lifestyle
prípadná orientácia v oblasti fitness & bodybuilding,