custom-banner

Asistentská pozícia na finančnom oddelení (Ref. č.: 1-1-34722/PF)

07.08.2020 Grafton Slovakia s.r.o. Agentúra je členom Asociácie personálnych agentúr Slovenska  
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Bratislava
Bratislava
Typ pracovnej ponuky: Administratíva
Ponúkaný plat (základná mzda): 1000 EUR
1000 - 1200 EUR
Termín nástupu do práce: dohodou
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

Hľadáme šikovného/ú asistenta/ku s pokročilou znalosťou nemeckého jazyka, ktorý/á bude pravou rukou pre celé finančné a účtovné oddelenie. Medzi tvoje povinnosti bude patriť:

- práca s faktúrami, ktoré budeš kontrolovať, predpripravovať na zaúčtovanie a zasielať na náležité oddelenie,
- spracovanie korešpondencie: archivácia, evidencia, odosielanie,
- spravovanie e-mailovej adresy spoločnosti,
- tým, že má spoločnosť jedno centrálne číslo, budeš prepájať prichádzajúce telefonáty na iné oddelenia,
- vybavovanie objednávok, napríklad vizitky, kancelárske potreby,
- organizácia stretnutí a zasadacích priestorov,
- kontakt s úradmi, kvôli ktorému ti bude vodičský preukaz skupiny B výhodou,
- preklady menších textov z/do nemeckého jazyka,
- spolupráca s ostatnými divíziami a oddeleniami,
- podieľanie sa na organizácii firemných podujatí.

Iné výhody:

Štedrý balík benefitov ti s radosťou predstavíme počas pohovoru.

Informácie pre uchádzača:

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
Jazykové znalosti: Nemecký jazyk (stredne pokročilý - B2)
Vhodné pre absolventov: Áno

Všeobecne požadované znalosti:

Pokiaľ spĺňaš nasledujúce podmienky, tak nám určite neváhaj zaslať svoj životopis!
- znalosť nemeckého jazyka na úrovni B2, keďže budeš komunikovať s nadriadenými v Rakúsku a príležitostne prekladať krátke texty,
- si bežný užívateľ/ka balíku MS Office a vyznáš sa v programoch Excel, Word, Outlook a PowerPoint,
- ovládaš základy obchodnej korešpondencie, čiže vieš čítať faktúru, prípadne urobiť jednoduchú objednávku,
- máš predošlú skúsenosť v oblasti administratívy alebo klientskej podpory,
- vodičský preukaz skupiny B je výhodou
- požadovaný nástup do zamestnania - august/september.
Pozícia je vhodná pre absolventov