Office assistant/ka

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    DLHÁ 74/85, 010 09 ŽILINA
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    350 - 410 EUR
    btt
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    od 1.8.2020

Informácie o pracovnom mieste

Zdravím ŤA,

som Patrik, HR manažér spol. NEBBIA a ponúkam ti prácu, ktorou som ja štartoval svoj kariérny život v NEBBIA-i. Ver mi, že to nebola nuda a stereotyp za žiadnych okolností. Vďaka tejto možnosti som vyformoval svoju osobnosť, odstránil svoje nedostatky a rozšíril svoj rozhľad v oblasti administratívy, HR, či ochrany duševného vlastníctva.

Či už si čerstvý absolvent, ktorý chce svetu ukázať, aký talent sa v tebe skrýva a využiť tak všetko, čo si sa naučil v praxi alebo len hľadáš novú príležitosť - prácu u nás nebudeš nikdy ľutovať. No veď príď a presvedč sa SÁM!

Hľadáme na dlhodobú spoluprácu spoľahlivého, zodpovedného a logicky zmýšľajúceho kolegu/kolegyňu, posilu v súčasnej dobe na part-time úväzok (4-6 hod.), no s veľkou pravdepodobnosťou práce na full-time po určitej dobe v závislosti od Tvojej šikovnosti alebo od objemu práce.

Skúsená kolegyňa Monika, naša Office manažérka, ťa po nástupe oboznámi so všetkými procesmi v administratíve, pričom svoje silné stránky využiješ najmä pri:

- mailová a telefonická komunikácia, obsluha kancl. zariadení,
- hospodárska korešpondencia (vrátane spolupráce na tvorbe interných dokumentov, prípravy rôznych podkladov, prehľadov, štatistík, reportov, tabuliek a pod. pre manažment a vedenie),
- kontrola formálnej a vecnej stránky účtovných dokladov,
- evidencia došlej pošty,
- staranie sa o chod a potreby kancelárií (vrátane nákupu kancelárskych potrieb a pomôcok),
- objednávanie obedov, evidencia, vyúčtovanie,
- nákup a evidencia spotreby produktov v internom Cafeteria systéme, mesačné inventúry
- administrácia monitorovacieho a tankovacieho online systému vozového parku,
- archivácia/ vyhľadávanie dokumentov,
- ďalšie súvisiace úlohy podľa zadania nadriadeného alebo vedenia.

Benefity a ďalšie výhody:

Na oplátku sa môžeš tešiť na celkom zaujímavý benefitný systém, na ktorom sa snažíme neustále pracovať:

- prácu v modernom pracovnom prostredí s priateľskou atmosférou,
- mladý, kreatívny a dynamický kolektív nabitý pozitívnou energiou, kukni: https://nebbia.fitness/sk/b/team,
- flexibilný pracovný čas a time management, ktorý si budeš riadiť sám
- príležitostný home office
- sick days
- INHOUSE angličtina so skúsenou lektorkou
- vlastná CAFETERIA - s budget-omna nápoje a snacks
- MULTISPORT karta - s ktorou v rámci SR a ČR využiješ množstvo športových a relaxačných zariadení
- CHILL zone s knižnicou, s budget-om na nákup odbornej literatúry
- zľavy na NEBBIA produkty
- LEGENDÁRNE NEBBIA PARTY'S, teambuildingy, firemné narodeniny, vianočné adventné piatky, koncoročná párty
- firemný ntb, tel, automobil (na pracovný účel)
a pod.

Informácie pre uchádzača:

Verím, že ťa naša spoločnosť a ponuka oslovila. Ak si zhodnotil/a, že spĺňaš naše požiadavky a myslíš, že práve ty si tým najvhodnejším kandidátom, práca v tejto oblasti je pre teba number one, tak nám pošli svoj životopis v slovenskom jazyku s fotografiou a tiež nám napíš čo je v tvojom živote najväčším motorom a práci naj motiváciou. CV (s udelením súhlasu so spracovaním os. údajov) a ML zašli na e-mail: email

Ďakujeme a vážime si záujem každého jedného kandidáta, avšak vzhľadom na časovú náročnosť si vyhradzujeme právo kontaktovať iba tých uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované podmienky.

A teda v prípade, že ťa telefonicky alebo e-mailom nekontaktujeme a nepozveme na osobné stretnutie do dvoch týždňov od termínu ukončenia výberového konania považuj výberové konanie na túto pozíciu za uzavretú a personálne obsadenú vhodným kandidátom.

Napokon nám dovoľ, aby sme ťa informovali o tom, že v zmysle súhlasu so spracovaním osobných údajov budú tvoje osobné údaje ponechané v našej internej databáze uchádzačov a uchované po dobu jedného roka s cieľom kontaktovania ťa, v prípade rozširovania nášho NEBBIA teamu alebo uvoľnenia pracovného miesta. V rámci tejto doby tvoje osobné údaje nebudú poskytnuté žiadnej tretej strane a po uplynutí tejto doby budú z databázy vymazané. V prípade, že si neželáš aby sme tvoje os. údaje v našej databáze uchovávali nás kontaktuj na email.

Všeobecne požadované znalosti:

Tvoje šance na úspech sa zvyšujú každou splnenou požiadavkou:

Vzdelanie:
min. stredoškolské s maturitou / nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie - ekonomického zamerania

Jazyk:
Anglický jazyk - min B úroveň - ak vieš vybaviť nejaký call v angličtine, si na tom viac než dobre!! :-)

Ostatné znalosti:
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Podvojné účtovníctvo, skladové hospodárstvo - základy (neboj sa, účtovať u nás na tejto pozícii nebudeš, stačiť by mohlo, ak vieš skontrolovať formálne náležitosti účtovných dokladov - ostatné ťa naučíme!
balík MS Office - s wordom a excelom prídeš denne do kontaktu, hlavne pri hospod. korešponcii, či pri tvorbe rôznych tabuliek, preto bude fajn ak ovládaš aspoň niekoľko základných funkcií, či fígľov, ktoré ti uľahčia tvoju prácu v nich

Osobnostné predpoklady a zručnosti:
organizačné, komunikačné schopnosti
orientácia na presnosť a dodržiavanie termínov
samostatnosť a logické myslenie
skúsenosť s administratívou výhodou (nie podmienka)

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno

Iné znalosti:

Hospodárska korešpondencia, Microsoft Excel, Microsoft Word, Strojopis