Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    REPREZENTANT PREDAJA A SERVISU NA ZÁKAZNÍCKEJ LINKE

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Miesto práce

    Košice
    Košice, Poľská


    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    Pracujte v tíme, ktorý každý deň inšpiruje a pomáha. Buďte tými, s kým sa zákazníci radia

    Sme súťaživí a vieme dobre komunikovať s ľuďmi. Zákazníkom pomáhame vybrať si z našich produktov a služieb. Aktívne im ponúkame paušály, telefóny, internet, televíziu, ale aj špeciálne služby a novinky ako napríklad SmartHome. Sme odborníci, ktorých zákazníci kontaktujú, keď potrebujú poradiť alebo rýchlo niečo vyriešiť.

    Čomu sa budete venovať
    Zákazníkom, ktorí nás kontaktujú na zákazníckej linke, budete:
    - odpovedať na ich otázky ohľadom našich služieb
    - riešiť s nimi rôzne situácie od výšky faktúry po zmenu či aktiváciu konkrétnej služby
    - aktívne ponúkať služby Telekomu, ktoré zákazník ešte nemá

    Všetko Vám najprv dôkladne vysvetlíme a zaškolí Vás náš profi tím trénerov a koučov. Tí majú pre Vás pripravený tréningový plán, s ktorým budete v obraze a dobre pripravení na prácu so zákazníkmi.

    Spokojnosť zákazníka súvisí aj s dostupnosťou nášho kontaktného centra, preto pracujeme v dvojzmennej prevádzke od 8,00 – 21,00 hod., počas pracovných dní (PO-PIA) v 8-hodinových zmenách.

    Toto pracovné miesto obsadzujeme formou personálneho leasingu.


    Ponúkaný plat

    650 EUR

    Upresnenie platových podmienok

    od 650 € + bonus = možnosť dosiahnuť priemernú mzdu 1200 €

    Benefity a ďalšie výhody

    Čo vám ponúkame:
    - stabilnú prácu v tíme s priateľskou atmosférou a motivujúcim ohodnotením
    výšku svojej mzdy si viete sami ovplyvniť
    - mobil podľa vášho výberu a neobmedzený paušál na pracovné účely
    - Telekom produkty za zvýhodnené ceny (Magio TV, internet, Deezer a ďalšie)
    - stravné v hodnote 4,50 €/deň
    - zamestnanecké súťaže o rôzne ceny, napr. o zaujímavé dovolenky
    - možnosť osobného a kariérneho rozvoja- prepracovaný systém adaptácie, školení a vzdelávania, vlastné vzdelávacie centrum
    - širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti (ProCare), športu (MultiSport) a kultúry
    - zľavy na služby a produkty našich partnerov


    Termín nástupu do práce

    10.8.2020

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    vysokoškolské II. stupňa

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)

    Všeobecne požadované znalosti

    Koho hľadáme?
    Zákaznícky orientovaného kolegu s príjemným vystupovaním, ktorý zvláda zákazníkov s úsmevom. Na pohovore nás bude zaujímať:
    - ako riešite niektoré situácie so zákazníkmi
    - aký je váš vzťah predaju
    - aj ako zvládate stresové situácie
    - skúsenosti s prácou so zákazníkom sú vítané
    - užívateľská znalosť MS Office


    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!