Odborný asistent / asistentka

15.07.2020 Profit Reality s.r.o
Miesto práce: Slovensko
Trenčiansky kraj
okres Prievidza
Prievidza
M. Mišíka 42/A
97101

okres Prievidza
Typ pracovnej ponuky: Administratíva; Asistent, Kondičný tréner
Ponúkaný plat (základná mzda): 4,00 EUR/hod.
Termín nástupu do práce: ihneď
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Iné výhody:

Ponúkame zázemie silnej spoločnosti, motivujúce prostredie pre kariérny rast, finančné odmeny k základnému platu po skúšobnej dobe, rast mzdy, zľavy a poukážky na využívanie služieb finančnej skupiny, firemné akcie, zľavy do rezortov patriacich do portfólia ako GOTHAL, vstupenky na športové a spoločenské podujatia organizované nami a obchodnými partnermi, mobilný telefón, možnosť využívať firemný automobil a iné.

Medzi našich najvýznamnejších obchodných partnerov patrí silná Česko Slovenská finančná skupina Arca Capital pôsobiaca v strednej Európe hlavne na Rakúskom, Českom a Slovenskom trhu s aktívami vyše 2 MLD EUR. Zázemie pre nás a naších klientov vo finančnom sektore vytvára najväčší brokerpool v SR FinPortál a.s., v realitnom segmente spoločnosť backOFFICE. Sme overeným členom významného Združenia Realitných Kancelárií Slovenska ( ZRKS ) ako jediného združenia prevádzkujúceho vlastný internetový realitný portál v SR.

Odborný asistent bude komunikovať aj s ďalšími významnými obchodnými partnermi v SR a zahraničí pôsobiacich v rôznych segmentoch trhu financií, realít, stavebníctva, privátnej správy, aktívnej správy majetku, developmentu, advokácie, korporátneho riadenia, bankovníctva, poisťovníctva, správcovských spoločností a iných, preto získa neoceniteľnú prax a kontakty pre svoj kariérny posun. Pokiaľ bude pozícia obsadená absolventom výrazne sa zvýši jeho hodnota na pracovnom trhu.

V prípade záujmu o danú pozíciu alebo niektorú inú voľnú pozíciu v rámci spoločnosti pošlite nám svoj životopis s fotografiou a názvom pozície o ktorú sa uchádzate na e-mailovú adresu: email . Každý zaslaný životopis starostlivo a odborne posúdime. Na výberové konanie budeme pozývať najvhodnejších uchádzačov. Za pochopenie ďakujeme.

Informácie pre uchádzača:


Základná zložka mzdy (v hrubom):
4 € za hodinu

Dátum nástupu:
ihneď

Dátum pridania ponuky:
24. 6. 2020

Dátum poslednej aktualizácie:
6. 8. 2020

Pracovný a mimopracovný pomer:

pracovný pomer na neurčitý čas

Pracovná oblasť:

Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistikaPersonalistika, administratíva a služby zákazníkomObchod, marketing a reklamaBankovníctvo, poisťovníctvo, finančné služby a reality





Náplň (druh) práce
Starostlivosť o chod klientského centra v Prievidzi, vedenie zverenej administratívy, plnenie zverených úloh určených manažmentom spoločnosti, vybavovanie telefonických hovorov, elektronickej pošty, príprava raportov na porady vedenia, príprava podkladov pre vedenie spoločnosti, odbremenenie vedenia spoločnosti od administratívnej záťaže, doťahovanie zverených úloh, komunikácia s úradmi, obchodnými partnermi, dodávateľmi, existujúcimi zákazníkmi, organizovanie školení, mítingov, obchodných jednaní vedenia.

Pracovné miesto vhodné aj preabsolventazdravotne postihnutého

Ponúkané výhody
Ponúkame zázemie silnej spoločnosti, motivujúce prostredie pre kariérny rast, finančné odmeny k základnému platu po skúšobnej dobe, rast mzdy, zľavy a poukážky na využívanie služieb finančnej skupiny, firemné akcie, zľavy do rezortov patriacich do portfólia ako GOTHAL, vstupenky na športové a spoločenské podujatia organizované nami a obchodnými partnermi, mobilný telefón, možnosť využívať firemný automobil a iné.

Medzi našich najvýznamnejších obchodných partnerov patrí silná Česko Slovenská finančná skupina Arca Capital pôsobiaca v strednej Európe hlavne na Rakúskom, Českom a Slovenskom trhu s aktívami vyše 2 MLD EUR. Zázemie pre nás a naších klientov vo finančnom sektore vytvára najväčší brokerpool v SR FinPortál a.s., v realitnom segmente spoločnosť backOFFICE. Sme overeným členom významného Združenia Realitných Kancelárií Slovenska ( ZRKS ) ako jediného združenia prevádzkujúceho vlastný internetový realitný portál v SR.

Odborný asistent bude komunikovať aj s ďalšími významnými obchodnými partnermi v SR a zahraničí pôsobiacich v rôznych segmentoch trhu financií, realít, stavebníctva, privátnej správy, aktívnej správy majetku, developmentu, advokácie, korporátneho riadenia, bankovníctva, poisťovníctva, správcovských spoločností a iných, preto získa neoceniteľnú prax a kontakty pre svoj kariérny posun. Pokiaľ bude pozícia obsadená absolventom výrazne sa zvýši jeho hodnota na pracovnom trhu.

V prípade záujmu o danú pozíciu alebo niektorú inú voľnú pozíciu v rámci spoločnosti pošlite nám svoj životopis s fotografiou a názvom pozície o ktorú sa uchádzate na e-mailovú adresu: email . Každý zaslaný životopis starostlivo a odborne posúdime. Na výberové konanie budeme pozývať najvhodnejších uchádzačov. Za pochopenie ďakujeme.

Pracovné podmienky
Pracovný čas:
od 8:30
do 16:30

Práca na zmeny:
jednozmenný pracovný režim

Zdroj: Pracovná ponuka je prevzatá zo stránky Úradov práce.

Požiadavky na zamestnanca

Vhodné pre absolventov: Áno
Vodičský preukaz: B

Všeobecne požadované znalosti:

Pracovné miesto vhodné aj pre

absolventa
zdravotne postihnutého


Ponúkané výhody

Ponúkame zázemie silnej spoločnosti, motivujúce prostredie pre kariérny rast, finančné odmeny k základnému platu po skúšobnej dobe, rast mzdy, zľavy a poukážky na využívanie služieb finančnej skupiny, firemné akcie, zľavy do rezortov patriacich do portfólia ako GOTHAL, vstupenky na športové a spoločenské podujatia organizované nami a obchodnými partnermi, mobilný telefón, možnosť využívať firemný automobil a iné.

Medzi našich najvýznamnejších obchodných partnerov patrí silná Česko Slovenská finančná skupina Arca Capital pôsobiaca v strednej Európe hlavne na Rakúskom, Českom a Slovenskom trhu s aktívami vyše 2 MLD EUR. Zázemie pre nás a naších klientov vo finančnom sektore vytvára najväčší brokerpool v SR FinPortál a.s., v realitnom segmente spoločnosť backOFFICE. Sme overeným členom významného Združenia Realitných Kancelárií Slovenska ( ZRKS ) ako jediného združenia prevádzkujúceho vlastný internetový realitný portál v SR.

Odborný asistent bude komunikovať aj s ďalšími významnými obchodnými partnermi v SR a zahraničí pôsobiacich v rôznych segmentoch trhu financií, realít, stavebníctva, privátnej správy, aktívnej správy majetku, developmentu, advokácie, korporátneho riadenia, bankovníctva, poisťovníctva, správcovských spoločností a iných, preto získa neoceniteľnú prax a kontakty pre svoj kariérny posun. Pokiaľ bude pozícia obsadená absolventom výrazne sa zvýši jeho hodnota na pracovnom trhu.

V prípade záujmu o danú pozíciu alebo niektorú inú voľnú pozíciu v rámci spoločnosti pošlite nám svoj životopis s fotografiou a názvom pozície o ktorú sa uchádzate na e-mailovú adresu: email . Každý zaslaný životopis starostlivo a odborne posúdime. Na výberové konanie budeme pozývať najvhodnejších uchádzačov. Za pochopenie ďakujeme.


Požadované vzdelanie

Úplné stredné odborné vzdelanie v skupine odborov Ekonomické vedy
Úplné stredné odborné vzdelanie v skupine odborov Ekonomika a organizácia, obchod a služby
Úplné stredné odborné vzdelanie v odbore všeobecná ekonomika
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa v odbore ekonomika a riadenie podniku - manažment a marketing
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa v skupine odborov Ekonomika a organizácia, obchod a služby
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa v skupine odborov Právne vedy
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa v odbore finančný manažment


Dĺžka praxe

bez požiadavky na odbornú prax


Zručnosti, schopnosti
Vodičské oprávnenie:
  • Skupina B

Všeobecné spôsobilosti:
  • finančná a ekonomická gramotnosť
  • analyzovanie a riešenie problémov
  • komunikácia (jednanie s ľuďmi)
  • kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
  • kultivovaný písomný prejav
  • pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
  • organizovanie a plánovanie práce
  • tvorivosť (kreativita)
  • prezentovanie

Cudzie jazyky:
  • anglický - pokročilá: B1 a B2

Počítače:
  • Internet - vysoká
  • Microsoft Word - vysoká
  • Microsoft Excel - pokročilá
  • Microsoft Windows - pokročilá
  • Microsoft PowerPoint - pokročilá

Ďalšie požiadavky:

Flexibilita, kreativita, organizačné schopnosti, ochota učiť sa nové veci, lojálnosť, diskrétnosť, profesionalita, pracovné nasadenie a odolnosť voči stresu, príjemné vystupovanie, telefonický hlas.
Vodičský preukaz a vzdelanie je výhodou nie podmienkou pre uchádzačov s praxou v oblasti finančníctva, realít, účtovníctva, personalistiky či podnikovej ekonomiky a manažmentu.
Pracovné miesto je vhodné aj pre absolventov ako prvé zamestnanie, čím zvyšujú svoje uplatnenie na trhu práce.


Osobnostné predpoklady
  • spoľahlivosť
  • asertivita
  • analytické myslenie
  • komunikatívnosť
  • pamäť
  • ochota pomáhať (zmysel pre spolupatričnosť)
  • iniciatívnosť
  • praktické myslenie
  • precíznosť (presnosť)
  • empatia
  • sebaovládanie
  • vnútorná stabilita
  • cieľavedomosť

Informácie o spoločnosti

Kontaktné údaje:

Profit Reality s.r.o
Karpatské námestie 10/A
83106 Bratislava-Rača
Slovensko
Tel: +421911333119

Ďalšie ponuky spoločnosti