Účtovník

19.07.2020 247.sk, s.r.o.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Slovensko
Košický kraj
okres Košice
Košice-Sever
Vodárenská 636/3
04001

Košice
Typ pracovnej ponuky: Ekonomika, financie, účtovníctvo; Účtovník
Ponúkaný plat (základná mzda): 812 EUR
Termín nástupu do práce: 1. 8. 2020
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Iné výhody:

v zmysle platnej legislatívy

Informácie pre uchádzača:


Základná zložka mzdy (v hrubom):
812 € za mesiac

Dátum nástupu:
1. 8. 2020

Dátum pridania ponuky:
16. 6. 2020

Dátum poslednej aktualizácie:
17. 6. 2020

Pracovný a mimopracovný pomer:

pracovný pomer na určitú dobu
počet mesiacov: 12

Pracovná oblasť:

Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistika

Informácie o sprostredkovaní:

Spôsob sprostredkovania vhodných zamestnancov nasledovnou formou:výber uchádzačov na obsadzovanú pracovnú pozíciu, realizácia pohovorov vo vlastnej réžii

Náplň (druh) práce
- vedenie jednoduchého alebo podvojného účtovníctva
- vedenie zákonom stanovených účtovných kníh a evidencií,
- vyhotovovanie účtovných dokladov, mesačných závierok a prehľadov,
- vyhotovovanie ročných účtovných závierok a podkladov pre daňové priznanie vrátane povinných príloh,
- fakturácia a príslušná agenda,
- obsluha registračnej pokladnice (VRP/ERP), jej závierky a príslušná agenda,
- vyhotovovanie mesačných, resp. štvrťročných podkladov pre daňové priznanie DPH, vrátane jeho vyplnenia,
- vyhotovenie daňového priznania za automobily, spracovanie colnej agendy a spotrebných daní v rámci EÚ,
- spracovávanie mesačných miezd zamestnancov, vedenie mzdovej agendy zamestnancov, vrátane dane z príjmov zo závislej činnosti, prípadne na požiadanie zamestnancov vystavenie potvrdenia o zdaniteľných príjmoch a zrazených preddavkoch a ročné zúčtovanie dane pre zamestnancov,
- prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov na sociálne zabezpečenie a zdravotné poistenie,
- tlač, kopírovanie a skenovanie dokumentov súvisiacich s výkonom uvedených činností.
- osobný kontakt voči úradom: Sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, Daňový úrad, USPVaR, Inšpektorát práce, Colná správa, Trexima, banský, lesný, okresný a krajský úrad (evidencia áut), Štatistický úrad a ďalšie,
- spracovanie colnej agendy a spotrebných daní mimo EÚ,
- vykonanie inventúr (podľa §29-30 zákona o účtovníctve),
- kontakt s bankou a podnikateľské zámery,
- tvorba a ukladanie údajov do Registra účtovných závierok,
- založenie živnosti alebo spoločnosti s ručením obmedzeným v listinnej alebo elektronickej podobe,
- vykonávanie zmien v živnostenskom a obchodnom registri v listinnej alebo elektronickej podobe.

Toto pracovné miesto sa vytvorí vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu a Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci Operačného programu Ľudské zdroje.
Názov projektu: Zvýšenie zamestnanosti nezamestnaných cez konkrétnu prax.
Kód projektu v ITMS 2014+: 312031V086
www.esf.gov.sk, www.minv.gov.sk

Pracovné miesto vhodné aj preabsolventamladistvéhozdravotne postihnutého

Ponúkané výhody
v zmysle platnej legislatívy

Pracovné podmienky
Pracovný čas:
od 7:30
do 15:30

Práca na zmeny:
jednozmenný pracovný režim

Zdroj: Pracovná ponuka je prevzatá zo stránky Úradov práce.

Požiadavky na zamestnanca

Vhodné pre absolventov: Áno

Všeobecne požadované znalosti:

Pracovné miesto vhodné aj pre

absolventa
mladistvého
zdravotne postihnutého


Ponúkané výhody

v zmysle platnej legislatívy


Požadované vzdelanie

Úplné stredné odborné vzdelanie


Dĺžka praxe

bez požiadavky na odbornú prax


Zručnosti, schopnosti
Cudzie jazyky:
  • anglický - elementárna: A1 a A2

Počítače:
  • Microsoft Excel - elementárna
  • Microsoft Word - elementárna
  • Microsoft PowerPoint - elementárna

Ďalšie požiadavky:

Prosím, popíšte dvomi-tromi vetami, aké sú vaše skúsenosti s prácou v programoch Omega a Olymp, resp. iných, ďakujeme.


Osobnostné predpoklady
  • iniciatívnosť
  • spoľahlivosť