REPREZENTANT PREDAJA A SERVISU NA ZÁKAZNÍCKEJ LINKE

03.07.2020 Slovak Telekom
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Košice, Poľská
Košice
Typ pracovnej ponuky:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Pracujte v tíme, ktorý každý deň inšpiruje a pomáha. Buďte tými, s kým sa zákazníci radia

Sme súťaživí a vieme dobre komunikovať s ľuďmi. Zákazníkom pomáhame vybrať si z našich produktov a služieb. Aktívne im ponúkame paušály, telefóny, internet, televíziu, ale aj špeciálne služby a novinky ako napríklad SmartHome. Sme odborníci, ktorých zákazníci kontaktujú, keď potrebujú poradiť alebo rýchlo niečo vyriešiť.

Čomu sa budete venovať
Zákazníkom, ktorí nás kontaktujú na zákazníckej linke, budete:
- odpovedať na ich otázky ohľadom našich služieb
- riešiť s nimi rôzne situácie od výšky faktúry po zmenu či aktiváciu konkrétnej služby
- aktívne ponúkať služby Telekomu, ktoré zákazník ešte nemá

Všetko Vám najprv dôkladne vysvetlíme a zaškolí Vás náš profi tím trénerov a koučov. Tí majú pre Vás pripravený tréningový plán, s ktorým budete v obraze a dobre pripravení na prácu so zákazníkmi.

Spokojnosť zákazníka súvisí aj s dostupnosťou nášho kontaktného centra, preto pracujeme v dvojzmennej prevádzke od 8,00 – 21,00 hod., počas pracovných dní (PO-PIA) v 8-hodinových zmenách.

Toto pracovné miesto obsadzujeme formou personálneho leasingu.
Ponúkaný plat (základná mzda):
650 EUR
Upresnenie platových podmienok:
od 650 € základná mzda + bonus 250 € a viac viazaných na pre
Iné výhody:
Čo vám ponúkame:
- stabilnú prácu v tíme s priateľskou atmosférou a motivujúcim ohodnotením
výšku svojej mzdy si viete sami ovplyvniť
- mobil podľa vášho výberu a neobmedzený paušál na pracovné účely
- Telekom produkty za zvýhodnené ceny (Magio TV, internet, Deezer a ďalšie)
- stravné v hodnote 4,50 €/deň
- zamestnanecké súťaže o rôzne ceny, napr. o zaujímavé dovolenky
- možnosť osobného a kariérneho rozvoja- prepracovaný systém adaptácie, školení a vzdelávania, vlastné vzdelávacie centrum
- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti (ProCare), športu (MultiSport) a kultúry
- zľavy na služby a produkty našich partnerov
Termín nástupu do práce:
1.7.2020
Druh pracovného pomeru:
hlavný

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)
Všeobecne požadované znalosti:
Koho hľadáme?
Zákaznícky orientovaného kolegu s príjemným vystupovaním, ktorý zvláda zákazníkov s úsmevom. Na pohovore nás bude zaujímať:
- ako riešite niektoré situácie so zákazníkmi
- aký je váš vzťah predaju
- aj ako zvládate stresové situácie
- skúsenosti s prácou so zákazníkom sú vítané
- užívateľská znalosť MS Office