Špecialista zákazníckeho servisu s nemeckým a anglickým jazykom (Ref. č.: PR/022658)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

* Spracovanie a potvrdzovanie zákazníckych objednávok.
* Iinformovanie zákazníkov o dodacích termínoch a dostupnosti produktov.
* Komunikácia s výrobou, skladom a ďaľšími oddeleniami spoločnosti.
* Správa údajov o produktoch a cenách, klientskych dát.
* Organizácia, koordinácia a kontrola dodržiavania termínov.

Všeobecne požadované znalosti:

* Minimálne 2-ročná skúsenosť v oblasti zákazníckeho servisu.
* Plynulé ovládanie nemeckého i anglického jazyka (slovom aj písmom).
* Trvalý pobyt v Trenčíne alebo v blízkom okolí.
* Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti.
* Samostatnosť, precíznosť, iniciatívnosť, dobré organizačné schopnosti, zmysel pre time management a tímovú prácu.
* Znalosť balíka programov MS Office na užívateľskej úrovni.
* Skúsenosť so systémom NAVISION alebo iným ERP-systémom výhodou.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
    Nemecký jazyk (stredne pokročilý - B2)
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno