Špecialista zákazníckeho servisu s nemeckým a anglickým jazykom (Ref. č.: PR/022658)
Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
* Spracovanie a potvrdzovanie zákazníckych objednávok.
* Iinformovanie zákazníkov o dodacích termínoch a dostupnosti produktov.
* Komunikácia s výrobou, skladom a ďaľšími oddeleniami spoločnosti.
* Správa údajov o produktoch a cenách, klientskych dát.
* Organizácia, koordinácia a kontrola dodržiavania termínov.
Všeobecne požadované znalosti:
* Minimálne 2-ročná skúsenosť v oblasti zákazníckeho servisu.
* Plynulé ovládanie nemeckého i anglického jazyka (slovom aj písmom).
* Trvalý pobyt v Trenčíne alebo v blízkom okolí.
* Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti.
* Samostatnosť, precíznosť, iniciatívnosť, dobré organizačné schopnosti, zmysel pre time management a tímovú prácu.
* Znalosť balíka programov MS Office na užívateľskej úrovni.
* Skúsenosť so systémom NAVISION alebo iným ERP-systémom výhodou.
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Nemecký jazyk (stredne pokročilý - B2)
-
Vhodné pre absolventov:Áno