HR Manažér (Ref. č.: PR/022652)

26.09.2020 Lugera & Maklér spol. s r.o. Agentúra je členom Asociácie personálnych agentúr Slovenska  
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Sereď
Trnavský kraj
Typ pracovnej ponuky: Ľudské zdroje a personalistika, Vrcholový manažment; Personalista, Personálny konzultant, Personálny manažér, Špecialista pre odmeňovanie
Ponúkaný plat (základná mzda): od 3000 Eur fix - zavísí od skúseností kandidáta
Termín nástupu do práce: dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

* ·zodpovednosť za HR oddelenie a riadenie tímu HR
* ·zodpovednosť za nábor, výber zamestnancov do spoločnosti
* ·udržiavať, vypracovať a implementovať HR stratégie, systémy a postupy
* ·komunikácia s odborovými organizáciami
* ·komunikácia s kontrolnými inštitúciami cudzineckej polície
* ·komunikácia s agentúrami
* ·vytvárať pozitívne pracovné prostredie
* ·udržiavať systém HR databázy, kontroly pracovného času, pracovných povolení,
* mzdových postupov, poistení a školení
* ·riešenie požiadaviek zamestnancov, riadiť systém výkonnosti a prieskumy spokojnosti zamestnancov
* ·zabezpečiť dodržiavanie legislatívnych predpisov v rámci celého riadenia ľudských zdrojov
* ·kontrola a príprava rozpočtu pre HR
* ·tvoriť objektívny a kvalitný systém motivácie a odmeňovania
* ·poskytovať podporu a reportovať managementu

Iné výhody:


* ročný bonus 10 % ( po splnení ukazovateľov )

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
Vhodné pre absolventov: Áno

Všeobecne požadované znalosti:

* ·VŠ vzdelanie – ľudské zdroje a manažment výhodou
* ·pracovné skúsenosti minimálne 4 roky ako HR Manažér v logistickej
* alebo výrobnej spoločnosti sú podmienkou
* ·anglický jazyk - pokročilý je podmienkou
* ·skúsenosti s komunikáciou s odborovými organizáciami sú podmienkou
* ·skúsenosti s jednaním s kontrolnými orgánmi pre cudzineckú políciu
* ·skúsenosti so mzdami a dochádzkovým systémom - výhodou
* ·schopnosť budovať a efektívne riadiť medziľudské vzťahy na všetkých úrovniach v spoločnosti
* ·výborné komunikačné, vyjednávacie a prezentačné schopnosti
* ·znalosť personálnych systémov a databáz
* ·cieľavedomosť, zameranie na ľudí a výsledky
* ·silná znalosť zákonníka práce a HR legislatívy
* ·prax s riadením zamestnancov
* ·riadiace a organizačné zručnosti
* ·komunikatívna a príjemná osobnosť
* ·znalosť MS Office