ČSOB

Špecialista pre riadenie lokálnych operačných rizík pre oblasť a procesy platobných služieb, platobných kariet a klientskych účtov pre ČSOB Bratislava

Československá obchodná banka, a.s.04.03.2021

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Bratislava

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste


*sledovať operačné riziká za oblasť/procesy platobných služieb, platobných kariet a klientských účtov.
*garantovať riadenie operačných rizík s ohľadom na end-to-end proces
*identifikovať možné dopady na činnosť organizačnej jednotky/banky a
*navrhovať ošetrenie operačných rizík buď prostredníctvom úpravy existujúcich postupov alebo vytvorením nových postupov
*analyzovať a robiť challenge zmien v rizikovom správaní organizačnej jednotky, navrhovať rizikové indikátory na jeho monitorovanie
*vyhodnocovať údaje v databázach škôd z operačného rizika
*koordinovať a vyhodnocovať hodnotenie a ošetrenie operačného rizika jednotlivých bankových procesov (tzv. risk self assessment - RSA)
*poskytovať stanovisko za nefinančné riziká vo svojej oblasti, pre potreby Výboru pre nové a existujúce produkty a pre potreby risk scanov
*vypracúvať návrh dopadovej analýzy a plánov kontinuity podnikania
*plniť funkciu business information security officera (BISC), poskytovať požadované informácie a spoluprácu organizačnej jednotke ICT
*zastávať rolu Compliance antény, poskytovať požadované informácie a spoluprácu organizačnej jednotke Compliance
*konzultovať stav riadenia operačných rizík s manažérom príslušného organizačného útvaru
*monitorovať plnenie akčných plánov z auditných odporúčaní a požiadaviek regulátora
*pripravovať prezentácie pre pracovníkov útvaru v oblasti operačných rizík, zvyšovať povedomie o kontrolách v oblasti riadenia rizík


Upresnenie platových podmienok

od 1 700 € brutto

Benefity a ďalšie výhody


Základná mesačná mzda sa pohybuje od 1700 € brutto. Finálna mzda je závislá od doterajších skúseností, seniority v hľadanej oblasti a od odborných znalostí.
V ČSOB dbáme na zabezpečenie príjemného pracovného prostredia pre našich zamestnancov. Príď k nám pracovať do nových moderných priestorov na nábreží Dunaja, zaži meeting na priestrannej terase alebo v zasadačke s výhľadom na „na najväčšiu rieku na Slovensku“; dopraj si kávu s kolegami v kaviarni priamo v budove a obed v našej Cantíne, alebo si vytlač kancelárske pomôcky na 3D tlačiarni v našom inovačnom štúdiu. Staň sa našim kolegom, a pošli nám Tvoje CV!
Naviac našim zamestnancom ponúkame ďalšie zaujímavé benefity:
Pracovné benefity: Vedenie nášho najvyššieho balíčka bežného účtu s cestovným poistením do celého sveta zdarma + zľavy na produkty ČSOB
Ak si prispievaš na DDS, prispejeme Ti aj my!
Ako jeden z mála zamestnávateľov Ti prispejeme na životné poistenie
Uži si 5 dní voľna naviac už po odpracovaní 1 roka
4 dni v mesiaci možnosť práce z domu pri vybraných pozíciách
Môžeš sa zapojiť do programu „odporuč svojho kolegu“ a získať finančný bonus!
K dispozícii Ti bude aj do budúcna kariérny kouč, ktorý Ti pomôže so smerovaním Tvojej kariéry u nás
Pre najmenších členov Tvojej rodiny máme k dispozícii detský kútik
Na podporu „Work Life Balance“ poskytujeme našim zamestnancom:
MultiSport kartu
Dni voľna navyše pri životných udalostiach (narodenie dieťaťa, sťahovanie, životné jubileum, pracovné jubileum)
Možnosť využitia služby čistiarne oblečenia priamo v budove
Zaujímavé prednášky na rôzne témy (od bankových trendov, po oblasti zdravia a zdravého životného štýlu)
Ďalšie benefity Ti radi predstavíme na osobnom stretnutí. #LI-MA


Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie pre uchádzača

Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa

Všeobecne požadované znalosti


*VŠ vzdelanie – ekonomické, matematicke zameranie
*prax min 3 - 5 rokov v jednej z uvedených oblastí: bankovníctvo, riadenie operačných rizík, procesný a produktový manažment, audit, compliance
*znalosť nástrojov pre riadenie operačných rizík
*znalosť MS Office - Word, Excel (pokročilý), PowerPoint, Outlook
*znalosť anglického jazyk
*komunikačné a prezentačné zručnosti, samostatnosť, zodpovednosť, rozhodnosť, logické myslenie


Všeobecne požadované znalosti


*VŠ vzdelanie – ekonomické, matematicke zameranie
*prax min 3 - 5 rokov v jednej z uvedených oblastí: bankovníctvo, riadenie operačných rizík, procesný a produktový manažment, audit, compliance
*znalosť nástrojov pre riadenie operačných rizík
*znalosť MS Office - Word, Excel (pokročilý), PowerPoint, Outlook
*znalosť anglického jazyk
*komunikačné a prezentačné zručnosti, samostatnosť, zodpovednosť, rozhodnosť, logické myslenie