Mzdový účtovník s administratívnou podporou ekonomického oddelenia

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Personalistika (vypracovanie pracovných zmlúv a dohôd o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru; prihlasovanie a odhlasovanie na ZP, SP).

Komplexné vedenie mzdovej agendy a výpočet miezd v súlade s platnými právnymi predpismi:
- spracovanie a kontrola dochádzky zamestnancov, spracovanie dokladov PN a OČR a ich likvidácia
- spracovanie mesačných výkazov do poisťovní, mesačného prehľadu dane, ročné hlásenia dane, ELDP, potvrdenia o zdaniteľnej mzde
- ročné zúčtovanie dane z príjmov fyzických osôb zo závislej činnosti zamestnancov
- spracovanie agendy stravných lístkov (+ ich objednávanie, vydávanie)
- vypracovanie potvrdení pre zamestnancov.

Ďalšie administratívne práce:
- vystavovanie faktúr, dodacích listov, cenových ponúk...
- úhrady faktúr a ostatných záväzkov v hotovosti a prostredníctvom internetbankingu, vedenie pokladne spoločnosti
- vypracovávanie zmlúv a dohôd v oblasti pracovného a obchodného práva
- prijímanie a odosielanie pošty.

Informácie pre uchádzača:

Uvedená potrebná prax v mzdovom účtovníctve je podmienkou k prijatiu do zamestnania!

V prípade záujmu kontaktujte: Ing. Alexander Mariančík 0907 811808 alebo Peter Bibza 0905 317580

Všeobecne požadované znalosti:

Požadujeme prax v personalistike a vedení mzdového účtovníctva min. 5 rokov, precíznosť, dôslednosť a spoľahlivosť.
Znalosť Zákonníka práce, legislatívy o ochrane osobných údajov.
Fakturácia, práca s PC (Word, Excel, internet, internetbanking, účtovníctvo, mzdy).

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Vhodné pre osoby so ZP:
    Áno