Obchodný riaditel´

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

• Reprezentácia spoločnosti a zodpovednosť za jej obchodné výsledky
• Osobná zodpovednosť za udržiavanie kontaktov so súčasnými a novými VIP klientmi
• Akvizícia nových kľúčových zákazníkov
• Riadenie obchodného tímu
• Analýza trhu, postupov a výsledkov obchodnej činnosti
• Tvorba a komplexné riadenie obchodnej stratégie a plánu tržieb, stanovovanie obchodných podmienok pre zákazníkov a predajnej ceny výrobkov
• Vyber vhodných produktov do portfólia
• Analýza priebežnej situácie na OU a operatívne reagovanie na odchýlky od stanovených postupov a výsledkov s cieľom normalizácie situácie
• Kontrola dodržiavania povoleného rozpočtu pre OU celkové a aj pre pobočky
• Vypracovanie konkrétnych individuálnych akcii pre VIP partnerov
• Rokovania s dodávateľmi, vedenie obchodných rokovaní a schôdzok, účasť na obchodných poradách
• Personálny manažment: plánovanie a riadenie procesov výberu nových zamestnancov, školení, motivačných prvkov
• Manažovanie činnosti zamestnancov v rámci pobočiek/oddelenia
• Úzka spolupráca s vedením spoločnosti Českej Republike, pravidelné reportovanie majiteľom spoločnosti v ČR
• Stanovenie, kontrola a vyhodnocovanie plnenia odchodnej stratégie, obchodnej politiky, obchodných cieľov a obchodného plánu
• Stanovenie a kontrola za realizáciou marketingovej stratégie spoločnosti a aktivít zameraných na podporu predaja
• Sledovanie úspešnosti predaja produktov a služieb
• Účasť na veľtrhoch, konferenciách - prezentácia spoločnosti

Benefity a ďalšie výhody:

• Práca pre úspešnú spoločnosť so zaujímavým portfóliom produktov
• Mobilný telefón, notebook, služobné auto
• Príjemné pracovné prostredie a tím zamestnancov

Informácie pre uchádzača:

V prípade záujmu o túto pozíciu, nám zašlite Váš životopis na predvyber @ predvyber.cz.

Všeobecne požadované znalosti:

• Praxa na podobnej pozícii min. 3 roky
• MS Office – pokročilý
• Nadštandardne vedomosti v oblasti marketingu
• Predošlá skúsenosť s predajom v segmente B2B
• Manažérske, líderské a obchodné zručnosti
• Aktívne vedenie obchodného tímu
• Orientácia na výsledky
• Poznať procesy predaja, logistiky, vytvárania rozpočtu, riadenia personálu
• Odborne vedomosti a skúsenosti vo vedení jednaní
• Komunikačné, prezentačné a vyjednávacie zručnost
• Profesionálny prístup ku zákazníkom

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (pokročilý - C1)
  • Vodičský preukaz:
    B

Iné znalosti:

Internet (e-mail, www), Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word