Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Analytik procesov pre Retail v ČSOB Bratislava
Československá obchodná banka, a.s.Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
*Máš skúsenosť s prácou s Microsoft Dynamics alebo oCRM ?
* Chceš pracovať na veľkých transformačných projektoch a byť súčasťou implementácie nových moderných technológií ?
*Vieš ako by mala fungovať pobočka budúcnosti? Máš ambíciu byť pri tom ako budujeme takúto pobočku? Je čas posunúť sa vo svojej kariére ďalej?
*Tak neváhaj a prihlás sa na pozíciu analytika procesov:
*Administrácia vybraných aplikácií pre retailové pobočky – prioritne oCRM ( Microsoft Dynamics )
*Implementácia a testovanie zmien do vybraných aplikácií pre retailové pobočky napr. oCRM
*Evidovanie požiadaviek na zmeny a zabezpečovanie prioritizácie pre vybrané aplikácie retailovej pobočky
*Schvaľovanie prístupov a rolí do vybraných aplikácií pobočky
*Poskytovanie informácií pobočkám na vybrané aplikácie
*Spolupráca na projektoch týkajúcich sa zavádzania zmien pre vybrané aplikácie pobočky
*Príprava analytických výstupov, reportov, dokumentov pre projekty a manažment pobočiek
*Zodpovednosť za metodiku vo zverenej oblasti ( príprava, aktualizácia, implementácia, kontrola )
*Zabezpečovanie komunikácie na pobočky týkajúce sa prevádzky vybraných aplikácií pre retailové pobočky
Upresnenie platových podmienok
od 1 500 € bruttoBenefity a ďalšie výhody
základná mesačná mzda sa pohybuje od 1 500 € brutto, finálna mzda je závislá od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta
príležitosť pracovať v stabilnej finančnej nadnárodnej skupine
možnosť kariérneho rastu v rámci celej finančnej skupiny
5 dní voľna naviac po jednom roku zamestnania
zvýhodnenia na produktoch ČSOB FS
príspevok na DDS a životné poistenie #LI-TF
Druh pracovného pomeru
plný úväzokInformácie pre uchádzača
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.Požiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňaVšeobecne požadované znalosti
*VŠ, SŠ ekonomického alebo technického zamerania
*Skúsenosti s prácou v Microsoft Dynamics výhodou
*Skúsenosti s prácou v bankových systémoch výhodou
*Analytické myslenie, orientácia na detail
*Otvorenosť novým veciam, schopnosť prichádzať s návrhmi
*Komunikačné zručnosti, samostatnosť
*Orientácia a prehľad v procesoch a prevádzke na retailových pobočkách výhodou
*Prax na retailovej pobočke výhodou
*Práca s MS Office na úrovni pokročilý (MS Excel, MS Access)