Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Špecialista pre riadenie operačných rizík pre ČSOB
Československá obchodná banka, a.s.Informácie o pracovnom mieste
Pozícia / odvetvie
Bankovníctvo, leasing a poisťovníctvo, Ekonomika, financie, účtovníctvo; Asistent auditora, Auditor, Konzultant, Risk analytikNáplň práce, informácie o pracovnom mieste
*monitorovať a vyhodnocovať procesy v oblasti úverov pre fyzické osoby z hľadiska výskytu operačného rizika
*vykonávať rizikové analýzy pre nastavené procesy v oblasti úverov pre fyzické osoby
*navrhovať a formulovať opatrenia pre minimalizovanie operačného rizika a vyhodnocovať ich účinnosť a efektívnosť
*navrhovať a implementovať štandardy a jednotlivé opatrenia vedúce k zníženiu výskytu operačného rizika
*spolupracovať pri zabezpečení tvorby a údržby plánov kontinuity podnikania vo zverenej oblasti
*vykonávať poradenskú a konzultačnú činnosť v oblasti riadenia operačného rizika pre útvary zaoberajúce sa procesmi pre úvery pre fyzické osoby
*koordinácia odporúčaní a akčných plánov vydaných zo strany auditu a compliance
Upresnenie platových podmienok
od 1300 € bruttoBenefity a ďalšie výhody
základná mzda od 1.300 € brutto
príležitosť pracovať v stabilnej finančnej nadnárodnej skupine
možnosť kariérneho rastu v rámci celej finančnej skupiny
5 dní voľna naviac po jednom roku zamestnania
zvýhodnenia na produktoch ČSOB FS príspevok na DDS a životné poistenie
pracovná zmluva sa štandardne uzatvára na dobu určitú – 1 rok. Po jej ukončení sa pracovný pomer predĺži na dobu neurčitú #LI-LD
Druh pracovného pomeru
plný úväzokInformácie pre uchádzača
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.Požiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)Všeobecne požadované znalosti
*VŠ vzdelanie – ekonomické, technické zameranie
*prax v bankovníctve výhodou.
*analytické myslenie, samostatnosť, tvorivosť, iniciatívnosť, flexibilita, vysoké pracovné nasadenie
*znalosť anglického jazyka na úrovni mierne pokročilý
*znalosť MS Office - Word, Excel, PowerPoint, Outlook
*zodpovednosť, dôslednosť a spoľahlivosť
*prax v oblasti rizík/auditu/compliance výhodou