Administratíva pre oddelenie obchodu a servisu

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

- administratívne zabezpečenie chodu firmy, obchodu aj servisu - spracovávanie ponúk, objednávok, zmlúv, žiadostí, faktúr, listov.../
- príprava a organizácia prevádzky pre bežný chod firmy
- práca s PC /Word, Excel, Powerpoint, Outlook, Internet/
- komunikácia osobná, telefonická, mailová - so zákazníkmi, dodávateľmi, úradmi
- evidencia a vedenie skladových zásob
- tvorba štatistík, telemarketing
- prezentácia spoločnosti na výstavách, školeniach
- presadzovanie spoločnosti na trhu

Benefity a ďalšie výhody:

- zaškolenie v danej oblasti
- práca v stabilnej spoločnosti
- motivujúce finančné ohodnotenie
- služobné vozidlo a telefón

Informácie pre uchádzača:

Žiadosť so životopisom v slovenskom jazyku a fotografiou prosíme zasielať na email, čím zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov. Do predmetu správy prosíme uviesť „Administratíva“. Telefonicky budeme kontaktovať len vybraté uchádzačky a to do cca 1 týždňa od prijatia životopisu. Za porozumenie ďakujeme.

Všeobecne požadované znalosti:

- min. SŠ vzdelanie
- znalosť práce s PC - Word, Excel, Power point, Outlook, Internet
- flexibilnosť
- VP sk. B + prax podmienkou
- prax v administratíve je výhodou
- znalosť Aj alebo Nj výhodou (nie podmienkou)

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno
  • Vodičský preukaz:
    B

Iné znalosti:

Fakturácia, Hospodárska korešpondencia, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word, Pokladňa, Skladové hospodárstvo