Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
Petržalka Bratislava |
|
Administratívny pracovník, Asistent, Referent | |
1000 EUR Platové podmienky upresníme na pracovnom pohovore |
|
od 4.1.2021 | |
plný úväzok, živnosť | |
31.12.2020 | |
2 |
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
- administratívne zabezpečenie chodu firmy, obchodného oddelenia aj servisu - vedenie a spracovávanie ponúk, objednávok, zmlúv, žiadostí, faktúr, listov.../
- práca s PC /Word, Excel, Powerpoint, Outlook, Internet/
- komunikácia osobná, telefonická, mailová - so zákazníkmi, dodávateľmi, úradmi
- evidencia a vedenie skladových zásob
- tvorba štatistík, telemarketing
- prezentácia spoločnosti na výstavách, školeniach
- presadzovanie spoločnosti na trhu
- príprava a organizácia prevádzky pre bežný chod firmy
Benefity a ďalšie výhody:
- zaškolenie v danej oblasti
- práca v stabilnej spoločnosti
- motivujúce finančné ohodnotenie
- služobné vozidlo
Informácie pre uchádzača:
Žiadosť so životopisom v slovenskom jazyku a fotografiou prosíme zasielať cez email, čím zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov. Do predmetu správy prosíme uviesť „Administratíva“. Telefonicky budeme kontaktovať len vybraté uchádzačky a to do cca 1 týždňa od prijatia životopisu. Za porozumenie ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
stredoškolské s maturitou | |
Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1) Nemecký jazyk (mierne pokročilý - B1) |
|
Áno | |
B |
Iné znalosti:
Fakturácia, Hospodárska korešpondencia, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word, Pokladňa, Skladové hospodárstvo
Všeobecne požadované znalosti:
- min. SŠ vzdelanie
- znalosť práce s PC - Word,Excel,Powerpoint,Outlook, Internet
- flexibilnosť
- VP sk. B + prax podmienkou
- prax v administratíve je výhodou
- znalosť Aj alebo Nj výhodou