Referent/-ka centrálneho obstarávania

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Karadžičova 10
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1000 EUR
    od 1000 € brutto plus variabilná odmena. Záleží však od vašich skúseností.
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Našou ambíciou je byť moderným a zaujímavým zamestnávateľom. Budujeme atmosféru, kde zamestnanci môžu rásť, inovovať postupy a hovoriť otvorene svoje názory.

Do nášho tímu hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu Referent/-ka centrálneho obstarávania, s nasledujúcou pracovnou náplňou:

  • spracovanie informácií o dodávateľoch a obchodných vzťahoch v informačnom systéme
  • kontrolovať dokumenty, spracovávať a ukladať dokumenty v zmysle nastavených procesov
  • evidovať obchodné prípady a dodavatelske zmluvy
  • aktualizovať a prevádzkovať elektronický katalóg materiálov spoločnosti
  • poskytovať podporu interným klientom ako druhý stupeň eskalácie pri reklamáciách a sťažnostiach smerom na dodávateľa
  • vytvárať reporty a prehľady o realizovaných a rozpracovaných nákupných aktivitách
  • analyzovať trh so zameraním na identifikáciu, dostupnosť a výber alternatívnych zdrojov dodávok
  • participovať na príprave interných predpisov a na nastavovaní procesov nákupu

Ak od svojho zamestnávateľa očakávaš férový prístup, príležitosť ďalej sa rozvíjať, neváhaj a pošli nám svoj životopis. V Union vidíme svojich ľudí na prvom mieste.


Benefity a ďalšie výhody:

  • práca v spoločnosti s otvorenou firemnou kultúrou a stabilným postavením na trhu
  • vysoký štandard systému vzdelávania
  • príspevok na regeneráciu
  • príspevok na dôchodok
  • špeciálne zdravotné benefity
  • zvýhodnené ceny viacerých poistných produktov Union poisťovne
  • dni voľna naviac (napr. pre tehotné zamestnankyne, osamelých rodičov, na preventívnu prehliadku, a ďalšie)
  • dovolenka naviac nad rámec zákonného nároku
  • Multisport karta
  • zľavy u tretích strán
  • zamestnanecké eventy

Informácie pre uchádzača:

V prípade, že ťa naša ponuka zaujala, pošli nám svoje CV. Výberový proces začne telefonickým pre-screenom, vybraní kandidáti sa stretnú s HR a následne na osobnom pohovore so svojim buducim nadriadeným.

Všeobecne požadované znalosti:

  • min. 1 roky - obstarávanie/nákup
  • efektívna komunikácia
  • tímovosť
  • analytické schopnosti
  • schopnosť si dobre zoradiť priority
  • samostatnosť pri práci
  • anglický jazyk - pokročilý

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou