Operátor Helpdesku pre B2B zákazníkov

03.04.2020 Slovak Telekom
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Máš skúsenosť s prácou na Helpdesku a chuť komunikovať s biznis zákazníkmi Telekomu aj v anglickom jazyku?
Práve hľadáme na pozíciu Helpdesk operátor pre B2B zákazníkov nového kolegu.

Čo bude tvojou náplňou práce ?
Prijímať, evidovať a riešiť technické požiadavky a podnety biznis zákazníkov prostredníctvom telefonického kontaktu.
Identifikovať miesta vzniku systémových porúch.
Monitorovať vybavovanie prijatých podnetov a riešiť vzniknuté nedostatky.
Spolupracovať s ostatnými zložkami pri riešení zákazníckych požiadaviek, reklamácií, sťažností s cieľom vyriešenia podnetu od zákazníka.
Ponúkaný plat (základná mzda):
950 EUR
Upresnenie platových podmienok:
od 950 EUR brutto + 15 % ročný bomus
Iné výhody:
Sme veľká korporácia sa stabilným zázemím, prostriedkami… áno, aj procesmi. Každému sa ale snažíme vychádzať v ústrety. A o svojich ľudí sa vieme postarať
Vďaka tomu vám môžeme sľúbiť:
•Mobil podľa vášho výberu
•Neobmedzený paušál na pracovné účely
•Telekom produkty za zvýhodnené ceny (Magio TV, mobilný internet,...)
•flexibilnú pracovnú dobu a možnosť práce z domu
•4 dni voľna navyše (sick day)
•Stravné v hodnote 4,50 €/deň bez doplatku zamestnanca aj počas dovolenky a PN
•Možnosť osobného a kariérneho rozvoja.
•Pravidelné firemné podujatia.
•Širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti (ProCare), športu (MultiSport) a kultúry
•Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
Termín nástupu do práce:
15.3.2020
Druh pracovného pomeru:
hlavný

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Všeobecne požadované znalosti:
Pomôže ti, ak máš skúsenosti v oblasti telefonickej komunikácie so zákazníkom a všeobecný prehľad v oblasti IT/Telco.
Na pohovore nás bude zaujímať:
Komunikačné zručnosti.
Silná zákaznícka orientácia.
Schopnosť riešiť problémy.
Samostatnosť.