Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Operátor Helpdesku pre B2B zákazníkov

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    Máš skúsenosť s prácou na Helpdesku a chuť komunikovať s biznis zákazníkmi Telekomu aj v anglickom jazyku?
    Práve hľadáme na pozíciu Helpdesk operátor pre B2B zákazníkov nového kolegu.

    Čo bude tvojou náplňou práce ?
    Prijímať, evidovať a riešiť technické požiadavky a podnety biznis zákazníkov prostredníctvom telefonického kontaktu.
    Identifikovať miesta vzniku systémových porúch.
    Monitorovať vybavovanie prijatých podnetov a riešiť vzniknuté nedostatky.
    Spolupracovať s ostatnými zložkami pri riešení zákazníckych požiadaviek, reklamácií, sťažností s cieľom vyriešenia podnetu od zákazníka.


    Ponúkaný plat

    950 EUR

    Upresnenie platových podmienok

    od 950 EUR brutto + 15 % ročný bomus

    Benefity a ďalšie výhody

    Sme veľká korporácia sa stabilným zázemím, prostriedkami… áno, aj procesmi. Každému sa ale snažíme vychádzať v ústrety. A o svojich ľudí sa vieme postarať
    Vďaka tomu vám môžeme sľúbiť:
    •Mobil podľa vášho výberu
    •Neobmedzený paušál na pracovné účely
    •Telekom produkty za zvýhodnené ceny (Magio TV, mobilný internet,...)
    •flexibilnú pracovnú dobu a možnosť práce z domu
    •4 dni voľna navyše (sick day)
    •Stravné v hodnote 4,50 €/deň bez doplatku zamestnanca aj počas dovolenky a PN
    •Možnosť osobného a kariérneho rozvoja.
    •Pravidelné firemné podujatia.
    •Širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti (ProCare), športu (MultiSport) a kultúry
    •Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie


    Termín nástupu do práce

    15.3.2020

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    stredoškolské s maturitou

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

    Všeobecne požadované znalosti

    Pomôže ti, ak máš skúsenosti v oblasti telefonickej komunikácie so zákazníkom a všeobecný prehľad v oblasti IT/Telco.
    Na pohovore nás bude zaujímať:
    Komunikačné zručnosti.
    Silná zákaznícka orientácia.
    Schopnosť riešiť problémy.
    Samostatnosť.


    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!