Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:od 2.3.2020
Informácie o pracovnom mieste
- administratívna podpora jednotlivých zložiek manažmentu
- vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie.
- zabezpečovanie chodu kancelárie z organizačného a technického hľadiska
- príprava podkladov a prezentácii pre nadriadeného.
- koordinovanie činnosti podriadených pracovníkov v kancelárii
- príprava formálnych dokumentov týkajúcich sa obchodného profilu spoločnosti
- pravá ruka majiteľa spoločnosti
- vedenie pokladne a bankového účtu
- príprava a údržba dokumentácie týkajúcej sa činnosti spoločnosti
- kancelárska podpora (dohľad nad prichádzajúcou a odchádzajúcou korešpondenciou, obeh dokumentov, kontrola migrácie dokumentov medzi systémami)
- kontakt s externými jednotkami (kanceláriami, inštitúciami, spoločnosťami spolupracujúcimi s klientmi)
- spolupráca so všetkými oddeleniami spoločnosti
- dodávka kancelárskych potrieb, kancelárskeho vybavenia a zariadení
- plánovanie, výpočet a kontrola nákladov v rámci administratívnych činností spoločnosti
- dohľad nad správnym priebehom platieb, hotovosťou, registračnou službou v sídle spoločnosti
- koordinácia práce a podpora administratívnych pracovníkov
Benefity a ďalšie výhody:
- kvartálne a ročné prémie
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské bez maturity
-
Vodičský preukaz:B