custom-banner

Obchodný zástupca - logistické služby

28.02.2020 INDEX NOSLUŠ s.r.o. Agentúra je členom Asociácie personálnych agentúr Slovenska  
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: okres Zvolen
Typ pracovnej ponuky: Špedícia, doprava a logistika, Obchod, Vrcholový manažment; Account manager, Key account manager, Koordinátor, Obchodný zástupca, Vedúci obchodnej skupiny
Ponúkaný plat (základná mzda): 1000 EUR
od 1000€ brutto/mesiac (konečná výška mzdy závisí od skúseností kandidáta)
Termín nástupu do práce: dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

Si dobrý obchodník? Máš skúsenosti s predajom služieb v logistike? Baví ťa cestovať?
Máme pre Teba pracovnú príležitosť.

Pre nášho významného klienta, ktorý zabezpečuje spoľahlivé, vysokokvalitné zásielkové služby na medzinárodnej úrovni, hľadáme Koordinátora siete ParcelShop-ov a Balíkomatov res. Obchodníka.

Na uvedenej pozícii si vieme predstaviť kandidáta, ktorý má skúsenosti s obchodom, ideálne priamo s predajom zásielkových služieb a je časovo flexibilný.

Pracovná pozícia si vyžaduje cestovanie v rámci celého Slovenska. Rovnako medzi pracovné úlohy patria rôzne administratívne činnosti, ktoré sú nevyhnutnou podporou úspešného predaja. Prevažnú časť svojho pracovného času budeš tráviť priamo v teréne.

Zázemie spoločnosti je v okrese Zvolen, z toho dôvodu hľadáme kandidáta z blízkeho okolia.

Tvojou náplňou práce bude:

- vyhľadávanie nových obchodných partnerov, resp. potenciálnych prevádzkovateľov ParcelShopov
- uzatváranie zmlúv s prevádzkovateľmi ParcelShopov
- efektívne rozširovanie siete ParcelShopov v rámci Slovenska v nadväznosti na aktuálne potreby spoločnosti
a na aktuálnu štruktúru siete diep
- aktívna komunikácia, podpora a pomoc existujúcim prevádzkam ParcelShopov
- implementácia online aplikácie pre ParcelShopy
- školenia a usmerňovanie kuriérov spoločnosti v rámci interných smerníc
- v spolupráci s oddelením marketingu návrh a príprava marketingových kampaní s cieľom propagácie siete
ParcelShopov a Balíkomatov a zvyšovania ich efektivity pri doručovaní balíkov, ale tiež odosielaní balíkov
prostredníctvom siete spoločnosti
- postupné rozširovanie siete Balíkomatov, ich pravidelný monitoring, kontrola funkčnosti, zabezpečenie
pravidelného servisu
- kontrola a pravidelný reporting dosiahnutých výsledkov nadriadenému

Iné výhody:

- práca v stabilnej spoločnosti
- služobné vozidlo aj na súkromné účely
- 13. plat + ročné odmeny
- rôzne školenia, akcie pre zamestnancov

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti: Anglický jazyk (expert - C2)
Vhodné pre absolventov: Nie
Vodičský preukaz: B

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word

Všeobecne požadované znalosti:

- ukončené min. stredoškolské vzdelanie s maturitou
- skúsenosti s predajom služieb v logistike
- výborné komunikačné zručnosti a príjemné vystupovanie
- anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
- analytické schopnosti, orientácia na zákazníka
- samostatnosť a časová flexibilita
- aktívny vodič sk. B