Obchodný zástupca - logistické služby

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1000 EUR
    od 1000€ brutto/mesiac (konečná výška mzdy závisí od skúseností kandidáta)
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Si dobrý obchodník? Máš skúsenosti s predajom služieb v logistike? Baví ťa cestovať? Máme pre Teba pracovnú príležitosť. Pre nášho významného klienta, ktorý zabezpečuje spoľahlivé, vysokokvalitné zásielkové služby na medzinárodnej úrovni, hľadáme Koordinátora siete ParcelShop-ov a Balíkomatov res. Obchodníka. Na uvedenej pozícii si vieme predstaviť kandidáta, ktorý má skúsenosti s obchodom, ideálne priamo s predajom zásielkových služieb a je časovo flexibilný. Pracovná pozícia si vyžaduje cestovanie v rámci celého Slovenska. Rovnako medzi pracovné úlohy patria rôzne administratívne činnosti, ktoré sú nevyhnutnou podporou úspešného predaja. Prevažnú časť svojho pracovného času budeš tráviť priamo v teréne. Zázemie spoločnosti je v okrese Zvolen, z toho dôvodu hľadáme kandidáta z blízkeho okolia. Tvojou náplňou práce bude: - vyhľadávanie nových obchodných partnerov, resp. potenciálnych prevádzkovateľov ParcelShopov - uzatváranie zmlúv s prevádzkovateľmi ParcelShopov - efektívne rozširovanie siete ParcelShopov v rámci Slovenska v nadväznosti na aktuálne potreby spoločnosti a na aktuálnu štruktúru siete diep - aktívna komunikácia, podpora a pomoc existujúcim prevádzkam ParcelShopov - implementácia online aplikácie pre ParcelShopy - školenia a usmerňovanie kuriérov spoločnosti v rámci interných smerníc - v spolupráci s oddelením marketingu návrh a príprava marketingových kampaní s cieľom propagácie siete ParcelShopov a Balíkomatov a zvyšovania ich efektivity pri doručovaní balíkov, ale tiež odosielaní balíkov prostredníctvom siete spoločnosti - postupné rozširovanie siete Balíkomatov, ich pravidelný monitoring, kontrola funkčnosti, zabezpečenie pravidelného servisu - kontrola a pravidelný reporting dosiahnutých výsledkov nadriadenému

Benefity a ďalšie výhody:

- práca v stabilnej spoločnosti - služobné vozidlo aj na súkromné účely - 13. plat + ročné odmeny - rôzne školenia, akcie pre zamestnancov

Všeobecne požadované znalosti:

- ukončené min. stredoškolské vzdelanie s maturitou - skúsenosti s predajom služieb v logistike - výborné komunikačné zručnosti a príjemné vystupovanie - anglický jazyk na komunikatívnej úrovni - analytické schopnosti, orientácia na zákazníka - samostatnosť a časová flexibilita - aktívny vodič sk. B

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (expert - C2)
  • Vodičský preukaz:
    B

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word