Zariadim.sk, Správca/kyňa sociálnych sietí, PPC špecialista (junior), špecialista pre internetový obsah

13.08.2020 fresh minds, s.r.o.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Seberíniho 1

Bratislavský kraj; Bratislava
Typ pracovnej ponuky: Account manager, Administratívny pracovník, Asistent, Copywriter, reklamný textár, Marketingový špecialista, PPC špecialista
Ponúkaný plat (základná mzda): 800 - 1400 EUR
Táto práca je vhodná aj ako čiastočný úväzok, alebo part -time, ideálne pre študenta alebo niekoho kto pracuje so sociálnymi sieťami a má voľné kapacity. Minimálna požiadavka je však pracovať 20 - 30 hodín týždenne.
Termín nástupu do práce: od 1.9.2020
Druh pracovného pomeru: polovičný úväzok, trainee program, vedľajší
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

zariadim.sk je jedinečný priestor pre prácu s internetovými referenciami hodnotiacimi kvalitu služieb na Slovensku. Pomáhame podnikateľom v službách lepšie predávať pomocou recenzií, sociálnych sietí a web stránok ktoré fungujú. Recenzie našich klientov denne vidia desiatky tisíc zákazníkov, k čomu aktívne dopomáhajú sociálne siete. Do nášho tímu hľadáme posilu pre správu sociálnych sietí a inzerciu v sieťach Facebook a Instagram. Kolegu, ktorý bude mať kreatívneho ducha pre písanie postov s obrázkami, textami a krátkymi videami.

Tvojou prácou bude:

- správa sociálnych sietí (facebook, instagram, pinterest, linkedIn, google moja firma),
hľadáme niekoho kto vie pracovať s tvorbou komunikácie na uvedených sociálnych sieťach (primárne facebook, ostatné sú výhodou) a má záujem následne rozšíriť svoju znalosť o tvorbu inzercie PPC a remarketingu
- vytváranie internetových záznamov v internom systéme
- emailová korenšpondencia a tvorba obsahu newsletterov,

V našom tíme sa tvoji kolegovia starajú o nasledovné činnosti ktoré môžu byť tvojím ďalším rozvojom:
- tvorba a správa on-line referencií,
- tvorba web stránok od najjednoduchších mikrostránok po plne funkčné e-shopy,
- SEO služby,
- starostlivosť o zákazníkov a predaj služieb,

Požadujeme predchádzajúce skúsenosti so
- správou sociálnych sietí, a/alebo
- správu PPC reklamných účtov Google Ads, Facebook Ad

Iné výhody:

veľmi dynamická práca možnosti školení sa a ďalšieho rozvoja podľa tvojich záujmov a špecializácie
občerstvenie v práci
flexibilita pracovnej doby v rámci dohodnutých pravidiel
aj práca z domu

Informácie pre uchádzača:

Sme malá no súdržná firma s perfektným mladým kolektívom. Ak sa rád/rada sa učíš nové veci, príď k nám na kávičku povedať o sebe viac. Nemusíš byť majstrom sveta, ale nesmieš sa báť zobrať do ruky telefón a komunikovať so zákazníkom a tímom zapojiť sa k našej vízií vytvoriť najlacnejšie a zároveň veľmi efektívne internetové stránky a inzertné príspevky. Mal/a by si mať v sebe kreativitu, záujem pomôcť druhým, obchodného ducha a príjemné vystupovanie. Ak sa Ti páči čo robíme, poď k nám do tímu! Tešíme sa na Teba!

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Vhodné pre absolventov: Áno
Vhodné pre osoby so ZP: Áno

Iné znalosti:

Hospodárska korešpondencia, Internet (e-mail, www), Microsoft Excel, Microsoft Word

Všeobecne požadované znalosti:

- Skúsenosti s prácou na internete nutnosťou, preukázať schopnosť ovplyvňovať to čo ľudia na internete čítajú a zdieľajú. Nutnosťou je kombinácia aspoň 2 z nasledovných znalostí a skúseností: tvorba inzertnej alebo web grafiky, copywriting, práca v inzertnom prostredí Google Ads alebo Facebook Ad account, tvorba webovských stránok, email marketingu alebo iný internetový marketing.

Hľadáme kandidáta s nasledovnými požiadavkami:
- Nadšenie pre našu víziu: Pomáhať firmám a jednotlivcom propagovať dobrú prácu a pomôcť zákazníkom jednoduchšie sa zorientovať v kvalite práce jednotlivých dodávateľov.
- Pracovitosť – kandidát sa musí vedieť sústrediť na cieľ a vyriešenie veľkého počtu malých úloh. Nakoľko sme malá firma, kandidát si musí vedieť poradiť s novými situáciami a vyriešiť ich v prospech zákazníka a zamestnancov.
- Bezúhonnosť – skúsenosť pracovať so zákazníckymi a zamestnaneckými dátami bez chýb.
- Komunikatívnosť – vedieť vždy vysvetliť úlohy a riešenia tak, aby boli zákazníci a zamestnanci uspokojení bez stresu a s úsmevom na tvári.
- Tímový hráč – vedieť počúvať a pomáhať. Prispieť k dobrej nálade, v tíme vedieť zabezpečiť firemné benefity a pomôcť pri organizovaní akcií.
- Schopnosť a chuť učiť sa. Rýchlo sa naučiť pracovať s databázou klientov, obsluhovať hromadný emailing, chuť učiť sa čo funguje v online marketingu a ponúkať naše znalosti klientom.