Asistentka manažmentu/recruiter s miestom výkonu práce v Humennom (001/RC/2020)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    580 EUR
    Základ od 580,-€ (brutto)/mesiac podľa skúseností a zručností + variabilná zložka mzdy (mesačné bonusy + príspevky + príplatky + odmeny)
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Ak sa chceš stať súčasťou mladého dynamického tímu, si šikovný, ambiciózny, rád cestuješ, komunikuješ a baví Ťa práca s ľuďmi, tak hľadáme práve Teba!
- inzerovanie voľných pracovných pozícii na portáloch práce, soc. sieťach, v lokálnych médiách
- realizácia náborových kampaní
- reprezentácia spoločnosti na veľtrhoch práce, burzách práce
- pravidelné monitorovanie uchádzačov o zamestnanie prostredníctvom pracovných portálov
- tvorba, vedenie a pravidelná aktualizácia databázy uchádzačov o zamestnanie
- vedenie vstupných telefonických pohovorov za účelom výberu vhodných uchádzačov pre danú pozíciu
- pozývanie vyhovujúcich uchádzačov na osobný pohovor
- testovanie jazykových znalostí, schopností a zručností uchádzačov prostredníctvom simulovaných rozhovorov, testov a pod.
- tvorba, spracovanie a evidovanie záznamov o uchádzačoch o prácu
- elektronická archivácia dokumentov (skenovanie dokumentov)
- vybavenie telefonátov
- administratívna podpora nadriadeného pracovníka
- asistentské práce
- pravidelné cestovanie v rámci SR
- komunikácia s Úradmi práce, soc. vecí a rodiny, strednými odbornými školami, starostami obcí
- uvítanie, uvádzanie a poskytovanie občerstvenia a informácií návštevám
- zabezpečovanie komfortu pre hosti (upratovanie zasadačiek + dopĺňanie pohárov, min.vôd,varenie kávy, čaju atď. )
- zabezpečovanie cestovných lístkov, leteniek a ubytovania
- zabezpečovanie a vykonávanie drobných nákupov (občerstvenie, ovocie atď.)
- administratívna práca - skenovanie, kopírovanie, tlač, príprava dokumentov na podpis
- zodpovednosť za dosahovanie prevádzkových cieľov
- dohľad, celodenná starostlivosť, pomoc a podpora pre zverených zamestnancov
- dohľad a aktívne riešenie vzniknutých situácii v rámci spoločnosti a spolupráca pri ich riešení naprieč spoločnosťou.
- vykonávanie zadaných úloh podľa pokynov nadriadeného pracovníka
- aktuálny reporting smerom na nadriadeného pracovníka a v rámci spoločnosti
- prezentácia spoločnosti
- porovnávanie skutočného plnenia s vytýčenými cieľmi a kritériami,
- spracovanie informácií do správ a prehľadov pre potreby manažmentu,
- v prípade potreby a podľa pokynov nadriadených, vycestovanie, účasť na pracovných poradách a výkon práce na ostatných prevádzkach spoločnosti v rámci SR.

Benefity a ďalšie výhody:

- stabilné zázemie medzinárodnej spoločnosti,
- nadštandardné benefity pre zamestnancov,
- flexibilný pracovný čas,
- kariérny rast,
- možnosti ďalšieho vzdelávania,
- zamestnávateľom preplácané jazykové kurzy,
- pravidelné teambuildingové aktivity,
- mobilný telefón,
- laptop + internet,
- služobný automobil,
- ročný a polročný výkonnostný bonus,
- dovolenkové a vianočné odmeny.

Všeobecne požadované znalosti:

- ochota cestovať
- komunikatívnosť
- príjemné vystupovanie
- ochota a schopnosť samostatne pracovať
- schopnosť rýchlo sa učiť
- povinnosť dokonale ovládať zverené pracovné postupy a interné predpisy
- zodpovednosť
- práca nadčas
- technické myslenie a znalosti v oblasti strojárstva veľkou výhodou

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)
    Ruský jazyk
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno
  • Vodičský preukaz:
    B

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Personalistika, Strojopis