Náborár/koordinátor s miestom výkonu práce Malacky, Devínska Nová Ves (017/MA/2020)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Malacky, Devínska Nová Ves
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    580 - 800 EUR
    Základná mzda (580 € - 800 €) závisí od skúseností a zručností kandidáta + variabilná zložka + prémie + odmeny
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Ak sa chceš stať súčasťou mladého dynamického tímu, si šikovný, ambiciózny, rád cestuješ, komunikuješ a baví Ťa práca s ľuďmi, tak hľadáme práve Teba!

V regióne Malacky, Devínska Nová Ves obsadzujeme voľnú pracovnú pozíciu koordinátora/náborára, ktorého hlavnou pracovnou náplňou bude:
- inzerovanie voľných pracovných pozícii na portáloch práce, soc. sieťach, v lokálnych médiách,
- realizácia náborových kampaní v rámci zvereného regiónu,
- reprezentácia spoločnosti na veľtrhoch práce, burzách práce,
- pravidelné monitorovanie uchádzačov o zamestnanie prostredníctvom pracovných portálov,
- tvorba, vedenie a pravidelná aktualizácia databázy uchádzačov o zamestnanie,
- vedenie vstupných telefonických pohovorov za účelom výberu vhodných uchádzačov pre danú pozíciu,
- pozývanie vyhovujúcich uchádzačov na osobný pohovor,
- vedenie vstupných pracovných pohovorov s uchádzačmi v rámci celého Slovenska,
- testovanie jazykových znalostí, schopností a zručností uchádzačov prostredníctvom simulovaných rozhovorov, testov a pod.,
- tvorba, spracovanie a evidovanie záznamov o uchádzačoch o prácu,
- elektronická archivácia dokumentov (skenovanie dokumentov),
- vybavenie telefonátov,
- administratívna podpora nadriadeného pracovníka,
- asistentské práce,
- pravidelné cestovanie v rámci SR,
- komunikácia s Úradmi práce, soc. vecí a rodiny, strednými odbornými školami, starostami obcí v rámci zvereného regiónu,
- celodenná starostlivosť, pomoc a podpora pre zverených zamestnancov,
- aktívne riešenie vzniknutých situácii na jednotlivých projektoch, riešenie sťažností, škodových udalostí,
- objednávanie a prideľovanie ochranných pomôcok,
- zabezpečovanie, sledovanie priebehu realizovaných zákaziek a evidencia v informačnom systéme,
- zabezpečovanie chodu pobočky spoločnosti,
- komunikácia s klientmi a zamestnancami,
- vybavenie požiadaviek zamestnancov,
- zadávanie a administrácia údajov o zamestnancoch do interného SW,
- vystavovanie potvrdení zamestnancom,
- tlač výplatných pások a preberacích protokolov,
- časom možné samostatné riadenie zverených pracovníkov,
- v prípade potreby a podľa pokynov nadriadených, vycestovanie, účasť na pracovných poradách a výkon práce na ostatných prevádzkach spoločnosti v rámci SR.

Benefity a ďalšie výhody:

Na danú pozíciu ponúkame:
- stabilné zázemie medzinárodnej spoločnosti,
- nadštandardné benefity pre zamestnancov,
- flexibilný pracovný čas,
- kariérny rast,
- možnosti ďalšieho vzdelávania,
- zamestnávateľom preplácané jazykové kurzy,
- pravidelné teambuildingové aktivity,
- mobilný telefón,
- laptop + internet,
- služobný automobil,
- ročný a polročný výkonnostný bonus,
- dovolenkové a vianočné odmeny,
- stravné lístky,
- zabezpečené ubytovanie v ubytovacích kapacitách ubytovateľa

Všeobecne požadované znalosti:

- ochota cestovať,
- komunikatívnosť,
- príjemné vystupovanie
- ochota a schopnosť samostatne pracovať,
- schopnosť rýchlo sa učiť,
- povinnosť dokonale ovládať zverené pracovné postupy a interné predpisy,
- zodpovednosť,
- práca nadčas.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Ruský jazyk
    Srbský jazyk
    Ukrajinský jazyk
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno
  • Vodičský preukaz:
    B
  • Vhodné pre občana z Ukrajiny:
    Áno

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Personalistika, Strojopis