Ste komunikatívny a organizačný typ? Starajte sa o fungovanie recepcie!
Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne. Prečo je pre Vás táto pozícia vhodná: • zúročíte svoje organizačné schopnosti • zlepšíte sa v cudzom jazyku Na tejto pozícii budete mať na starosti: • zabezpečenie bezproblémového chodu recepcie • administratívnu činnosť a korešpondenciu • organizačné činnosti • zabezpečovanie leteniek, bookovanie hotelov • materiálne a technické zabezpečenie stretnutí • obsluhu zasadacích miestností • uvádzanie externých návštev a komunikáciu
Benefity a ďalšie výhody:
Znalosti:
• MS Office - pokročilý
Požadované vzdelanie:
• stredná škola s maturitou
• vysoká škola
Cudzie jazyky:
• anglický jazyk - B2
Osobnostné predpoklady:
pracovitosť, zodpovednosť, komunikatívnosť, príjemné vystupovanie
Všeobecne požadované znalosti:
• MS Office - pokročilý • organizačné zručnosti • precíznosť • zodpovednosť • samostatnosť
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské bez maturity
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (expert - C2)