custom-banner

SERVICEDESK ENGINEER-1ST/2ND LEVEL SUPPORT (Ref. č.: 1-26-34050/PF)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Pre medzinárodne pôsobiacu spoločnosť v oblasti poskytovania IT informácii o automobilovom trhu hľadáme 1st/2nd level ServiceDesk engineera, ktorý sa bude starať o interných zamestnancov v oblasti IT podpory. Náplň práce: - 1st level IT podpora, podpora pobočiek v rámci Európy - vytváranie užívateľských kont - inštalácia Windows aplikácii - čiastočná hardware podpora - komunikácia v anglickom a nemeckom jazyku - práca iba v rámci pracovnej doby od 8:00 do 16:00

Benefity a ďalšie výhody:

- flexibilný pracovný čas, home office - extra darčekové poukážky - jazykové vzdelávanie - MultiSport karta - bonusový systém - firemné akcie

Informácie pre uchádzača:

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition

Všeobecne požadované znalosti:

Požiadavky na kandidáta: - schopnosť sa dorozumieť v anglickom, aj v nemeckom jazyku - skúsenosť s operačným systémom Windows v rámci IT podpory (user support) - skúsenosť s hardware podporou

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
    Nemecký jazyk (stredne pokročilý - B2)
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno