Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy

    Koordinátor Back Office podpory

    Slovak Telekom

    Informácie o pracovnom mieste

    Miesto práce

    Košice
    Košice


    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

    Pracujte v tíme, ktorý každý deň inšpiruje a pomáha. Buďte pravou rukou pre zákazníkov a aj svojich kolegov.

    Práca na našom Back office už dávno nie je o administratíve, prioritou sú u nás odbornosť a kvalita. Sme tím odborníkov komplexne vyškolených, aby sme poskytovali najvýhodnejšie zákaznícke riešenia.
    Čo bude Vašou prácou:
    - budete prijímať a riešiť požiadavky zákazníkov prostredníctvom telefonického kontaktu, elektronickej pošty a internetu
    - taktiež budete zadávať a spracovávať dáta v zákazníckych systémoch
    - patrí k tomu aj poskytovanie informácií o produktoch a službách, ich dostupnosti a cenách
    - testing nových funkcionalít
    - a tiež návrh komplexných riešení za účelom skvalitnenia služieb a procesov

    Všetko Vám najprv dôkladne vysvetlíme a zaškolí Vás náš profi tím trénerov a koučov. Tí majú pre Vás pripravený tréningový plán, s ktorým budete v obraze a dobre pripravení na prácu so zákazníkmi.

    Spokojnosť zákazníka súvisí aj s našou dostupnosťou, preto pracujeme v zmenovej prevádzke od 7,00 – 18,00 hod.

    Toto pracovné miesto obsadzujeme formou personálneho leasingu.




    Ponúkaný plat

    650 EUR

    Benefity a ďalšie výhody

    Čo vám ponúkame:

    • Stabilnú prácu v tíme s priateľskou atmosférou a motivujúcim ohodnotením, výšku svojej mzdy si viete sami ovplyvniť
    • Mobil podľa vášho výberu a neobmedzený paušál na pracovné účely
    • Telekom produkty za zvýhodnené ceny (Magio TV, internet, Deezer a ďalšie)
    • Stravné v hodnote 4,50 €/deň
    • Zamestnanecké súťaže o rôzne ceny, napr. o zaujímavé dovolenky
    • Možnosť osobného a kariérneho rozvoja- prepracovaný systém adaptácie, školení a vzdelávania, vlastné vzdelávacie centrum
    • Širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti (ProCare), športu (MultiSport) a kultúry
    • Zľavy na služby a produkty našich partnerov.


    Termín nástupu do práce

    1.2.2020

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    vysokoškolské II. stupňa

    Všeobecne požadované znalosti

    Na pohovore nás bude zaujímať:

    - ako riešite niektoré situácie so zákazníkmi
    - aký je váš vzťah predaju
    - aj ako zvládate stresové situácie

    - skúsenosti s prácou so zákazníkom sú vítané
    - užívateľská znalosť MS Office


    skúsenosti s prácou so zákazníkom výhodou

    Užívateľská znalosť práce s PC



    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Kontakt
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!
    Zaujala ťa pracovná pozícia?
    Ozvi sa nám!