Koordinátor Back Office podpory

11.07.2020 Slovak Telekom
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Košice
Košice
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Pracujte v tíme, ktorý každý deň inšpiruje a pomáha. Buďte pravou rukou pre zákazníkov a aj svojich kolegov.

Práca na našom Back office už dávno nie je o administratíve, prioritou sú u nás odbornosť a kvalita. Sme tím odborníkov komplexne vyškolených, aby sme poskytovali najvýhodnejšie zákaznícke riešenia.
Čo bude Vašou prácou:
- budete prijímať a riešiť požiadavky zákazníkov prostredníctvom telefonického kontaktu, elektronickej pošty a internetu
- taktiež budete zadávať a spracovávať dáta v zákazníckych systémoch
- patrí k tomu aj poskytovanie informácií o produktoch a službách, ich dostupnosti a cenách
- testing nových funkcionalít
- a tiež návrh komplexných riešení za účelom skvalitnenia služieb a procesov

Všetko Vám najprv dôkladne vysvetlíme a zaškolí Vás náš profi tím trénerov a koučov. Tí majú pre Vás pripravený tréningový plán, s ktorým budete v obraze a dobre pripravení na prácu so zákazníkmi.

Spokojnosť zákazníka súvisí aj s našou dostupnosťou, preto pracujeme v zmenovej prevádzke od 7,00 – 18,00 hod.

Toto pracovné miesto obsadzujeme formou personálneho leasingu.


Ponúkaný plat (základná mzda):
650 EUR
Iné výhody:
Čo vám ponúkame:

• Stabilnú prácu v tíme s priateľskou atmosférou a motivujúcim ohodnotením, výšku svojej mzdy si viete sami ovplyvniť
• Mobil podľa vášho výberu a neobmedzený paušál na pracovné účely
• Telekom produkty za zvýhodnené ceny (Magio TV, internet, Deezer a ďalšie)
• Stravné v hodnote 4,50 €/deň
• Zamestnanecké súťaže o rôzne ceny, napr. o zaujímavé dovolenky
• Možnosť osobného a kariérneho rozvoja- prepracovaný systém adaptácie, školení a vzdelávania, vlastné vzdelávacie centrum
• Širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti (ProCare), športu (MultiSport) a kultúry
• Zľavy na služby a produkty našich partnerov.
Termín nástupu do práce:
1.2.2020
Druh pracovného pomeru:
hlavný

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
vysokoškolské II. stupňa
Všeobecne požadované znalosti:
Na pohovore nás bude zaujímať:

- ako riešite niektoré situácie so zákazníkmi
- aký je váš vzťah predaju
- aj ako zvládate stresové situácie

- skúsenosti s prácou so zákazníkom sú vítané
- užívateľská znalosť MS Office


skúsenosti s prácou so zákazníkom výhodou

Užívateľská znalosť práce s PC