Hľadáš novú výzvu vo svojej kariére a organizovanie je tvoja silná stránka? Staň sa Office asistentkou!
Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne. Tvojou úlohou bude: • zastrešovanie služobných ciest do zahraničia (kúpa leteniek, zabezpečenie víz, rezervácia ubytovania, objednanie transferov...) • organizácia prepravy materiálov na výstavy, ktorých sa spoločnosť zúčastňuje (zodpovednosť za stánky na výstavách) • byť pravá ruka Office manažérky (sledovanie deadlinov, organizácia meetingov, bežný chod officu) • podpora manažmentu, teamlíderov a kolegov
Benefity a ďalšie výhody:
Znalosti:
• MS office - pokročilý
• skúsenosť so stránkami na kúpu leteniek výhodou
Cudzie jazyky:
• anglický jazyk - C1
Osobnostné predpoklady:
• samostatnosť
• cieľavedomosť
• dobré organizačné schopnosti
Všeobecne požadované znalosti:
Na tejto pozícii Vám nesmie chýbať: • aktívny anglický jazyk nakoľko budeš komunikovať so zahraničnými spoločnosťami • predošlá skúsenosť s organizáciou pracovných ciest, výhodou je aj prax so stránkami na kúpu leteniek • samostatnosť • komunikatívnosť
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (expert - C2)