Likvidátor/-ka poistných udalostí - cestovné poistenie

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Bratislava
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1000 EUR
    od 1000€ brutto (ponúkaný plat nie je finálny. Finálna mzda závisí od skúseností kandidáta)
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Hľadáme samostatného, zodpovedného kandidáta/-ku s výbornými komunikačnými zručnosťami a praxou s likvidáciou poistných udalostí v cestovnom poistení. Náplňou práce bude najmä:

• spracovávať pridelené poistné udalosti v informačnom systéme a viesť ich spisovú dokumentáciu
• komunikovať s klientmi, so zúčastnenými alebo prizvanými osobami, so štátnymi orgánmi a so zmluvnými externými spolupracovníkmi s cieľom zabezpečiť všetky podklady potrebné ku komplexnému posúdeniu poistnej udalosti
• posudzovať nároky klientov na náhradu škody v zmysle platných právnych predpisov a poistnej zmluvy a informovať klienta o výsledku
• určovať výšku škodovej rezervy a výšku poistného plnenia v zmysle platných právnych predpisov, interných predpisov a poistnej zmluvy a zasielať poistné plnenie klientom

Ak chcete spoznať akí sme, kliknite tu.

Benefity a ďalšie výhody:

  • S nami získate stabilného partnera a zamestnávateľa so silným medzinárodným zázemím. Našou materskou spoločnosťou je silná skupina Achmea v Holandsku.
  • Zároveň ako lokálna značka máme mnoho príležitostí tvarovať náš biznis a byť lídrom v oblasti inovácií. Sami si tvoríme stratégiu a robíme to, v čom sme dobrí.
  • Ponúkame vám niekoľko rozvojových príležitostí v našom prepracovanom vzdelávacom systéme: interné tréningy, workshopy, externé školenia, jazykové vzdelávanie.
  • Rešpektujeme rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom. Máme flexibilnú pracovnú dobu, skrátený pracovný čas každý deň o 15 minút.
  • Poskytujeme dovolenku na viac pre lojálnych zamestnancov. Myslíme tiež aj na osamelých rodičov, tehotné kolegynky, ale i na rodičov prváčikov, ktorým poskytujeme pracovné voľno.
  • Záleží nám na tom, aby sme mali dostatok energie v práci aj po nej. Podporujeme zdravie zamestnancov špeciálnymi zdravotnými benefitmi, podporujeme spoločné aj individuálne športové aktivity (napríklad hradíme účastnícky poplatok na niektorých podujatiach).
  • a v neposlendom rade je tu možnosť využiť zľavy na produkty Union poisťovne

Informácie pre uchádzača:

V prípade, že Vás naša ponuka zaujala a spĺňate naše požiadavky, pošlite nám prosím svoj životopis spolu s motivačným listom, v ktorom zdôvodníte svoj záujem o pracovnú pozíciu. Výberový proces začne telefonickým pre-screenom, vybraní kandidáti sa stretnú s HR a následne na osobnom pohovore so svojim budúcim nadriadeným.

Žiadosti, ktoré nebudú spĺňať vyššie uvedené náležitosti, nebudú zaradené do výberového konania. Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať tak budeme iba vybraných kandidátov.

Všeobecne požadované znalosti:

  • prax v likvidácii poistných udalostí v cestovnom poistení min. 2 roky

  • pokročilá znalosť anglického jazyka. Znalosť latinského jazyka je výhodou
  • bezúhonnosť
  • analytické myslenie

  • výborné komunikačné zručnosti

  • vysoké pracovné nasadenie

  • proklientska orientácia

  • proaktívny prístup k riešeniu problémov

  • samostatnosť, zodpovednosť

  • znalosť anglického jazyka výhodou

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft Word