ČSOB

Operátor IT Service Desk-u

Československá obchodná banka, a.s.25.10.2020

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Bratislava

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

Hľadáš prácu v mladom dynamickom kolektíve?
*Zaujímaš sa o novinky v IT oblasti a hľadáš priestor na profesijný rast?
*Ak si odpovedal kladne, táto ponuka je ideálna práve pre Teba! Riadime sa heslom "Zákazník na prvom mieste ", preto u Teba veľmi oceníme proklientský prístup. Naši zákazníci sú súčasne naši kolegovia, preto sa môžeš tešiť na príjemnú spoluprácu.
*
* Tvojou úlohou bude poskytovať technickú podporu zamestnancom našej spoločnosti vzdialene cez telefón a Remote desktop ako aj osobne pre zamestnancov centrály
* Dôležitou súčasťou náplne práce je evidencia telefonických hovorov, technických problémov a požiadaviek, ktoré boli evidované elektronicky
* V rámci svojich kompetencií a schopností budeš riešiť požiadavky používateľov, ostatné veci budeš delegovať na kolegov zabezpečujúcich vyššiu úroveň podpory
* vzdialená správa HW/SW
* riešenie incidentov a požiadaviek používateľov
* podpora moderných IT technológií v našej novej centrále
* problémy s tlačou, MS Outlookom, mobilnými zariadeniami (mobily, smartfóny, tablety)
* správa používateľských účtov, hesiel, prístupov
* a iné zaujímavé aktivity a projekty
* Budeš taktiež zadávať úlohy pre svojich kolegov / technikov v teréne
* Mimo pracovnej doby budeš zodpovedný za nepretržitú prevádzku kritických služieb pre vybrané útvary spoločnosti (striedanie sa v rámci tímu) Samozrejmosťou je udržiavanie a napĺňanie znalostnej databázy


Upresnenie platových podmienok

od 900 € brutto

Iné výhody


základná mesačná mzda sa pohybuje od 900€ brutto, finálna mzda je závislá od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta

príležitosť pracovať v stabilnej finančnej nadnárodnej skupine
možnosť kariérneho rastu v rámci celej finančnej skupiny
5 dní voľna naviac po jednom roku zamestnania
zvýhodnenia na produktoch ČSOB FS
príspevok na DDS a životné poistenie
pracovná zmluva sa štandardne uzatvára na dobu určitú – 1 rok. Po jej ukončení sa pracovný pomer predĺži na dobu neurčitú.
#LI-JK


Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie pre uchádzača

Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou

Všeobecne požadované znalosti


*Hľadáme zodpovedného a spoľahlivého tímového hráča s chuťou učiť sa a príjemným vystupovaním v telefonickom i osobnom kontakte.
*Ak si to ty a spĺňaš aj tieto základné odborné požiadavky, si človek pre nás:
* Nutná znalosť práce v Microsoft Office
* Základné administrátorské zručnosti pre OS Windows, OS Android
* Anglický jazyk – mierne pokročilý
* Výhodou avšak nie nutnou podmienkou je IT vzdelanie, predchádzajúce skúsenosti s prácou na Call Centre, Helpdesku, prax z oblasti IT podpory


Všeobecne požadované znalosti


*Hľadáme zodpovedného a spoľahlivého tímového hráča s chuťou učiť sa a príjemným vystupovaním v telefonickom i osobnom kontakte.
*Ak si to ty a spĺňaš aj tieto základné odborné požiadavky, si človek pre nás:
* Nutná znalosť práce v Microsoft Office
* Základné administrátorské zručnosti pre OS Windows, OS Android
* Anglický jazyk – mierne pokročilý
* Výhodou avšak nie nutnou podmienkou je IT vzdelanie, predchádzajúce skúsenosti s prácou na Call Centre, Helpdesku, prax z oblasti IT podpory