Manažér/-ka odboru podpory obchodu

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Bratislava
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    2000 EUR
    od 2000 € brutto (finálna mzda bude dohodnutá pri osobnom stretnutí a závisí od skúseností kandidáta. Nie je to finálna mzda)
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Vašou hlavnou náplňou práce a zodpovednosťou bude hlavne:

  • zodpovedať za tvorbu a aktualizáciu metodiky a postupov reklamácií v oblasti prípravy a spracovania provízií pre všetky distribučné siete spoločnosti
  • zodpovedať za riadenie a realizáciu cieľov vyplývajúcich z pôsobnosti oddelenia podpory obchodu
  • zodpovedať za vyhodnocovanie motivačných programov, súťaží a aktivít zameraných na zvýšenie efektivity a výkonov všetkých distribučných sietí spoločnosti
  • realizovať kontrolu včasného a správneho výpočtu provízií a odmien pre všetky distribučné siete spoločnosti
  • riadiť priamo podriadených zamestnancov, kontrolovať a spracovávať dochádzku
  • pripravovať obchodný plán a KPIs
  • pripravovať znenia zmlúv o obchodnom zastúpení

Benefity a ďalšie výhody:

  • S nami získate stabilného partnera a zamestnávateľa so silným medzinárodným zázemím. Našou materskou spoločnosťou je silná skupina Achmea v Holandsku.
  • Zároveň ako lokálna značka máme mnoho príležitostí tvarovať náš biznis a byť lídrom v oblasti inovácií. Sami si tvoríme stratégiu a robíme to, v čom sme dobrí.
  • Ponúkame vám niekoľko rozvojových príležitostí v našom prepracovanom vzdelávacom systéme: interné tréningy, workshopy, externé školenia, jazykové vzdelávanie.
  • Rešpektujeme rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom. Máme flexibilnú pracovnú dobu, skrátený pracovný čas každý deň o 15 minút.
  • Poskytujeme dovolenku na viac pre lojálnych zamestnancov. Myslíme tiež aj na osamelých rodičov, tehotné kolegynky, ale i na rodičov prváčikov, ktorým poskytujeme pracovné voľno.
  • Záleží nám na tom, aby sme mali dostatok energie v práci aj po nej. Podporujeme zdravie zamestnancov špeciálnymi zdravotnými benefitmi, podporujeme spoločné aj individuálne športové aktivity (napríklad hradíme účastnícky poplatok na niektorých podujatiach).
  • a v neposlendom rade je tu možnosť využiť zľavy na produkty Union poisťovne

Informácie pre uchádzača:

V prípade, že Vás naša ponuka zaujala a spĺňate naše požiadavky, pošlite nám prosím svoje CV spolu s motivačným listom v anglickom jazyku.

Všeobecne požadované znalosti:

  • prax v obchode v oblasti poisťovníctva
  • znalosť špecifík odmeňovania distribučných sietí
  • prax v definovaní a vyhodnocovaní motivačných programov
  • prax v oblasti reportingu a budgetingu
  • prax v oblasti prípravy zmlúv
  • plynulá znalosť AJ slovom a písmom je podmienkou

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské II. stupňa
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (pokročilý - C1)

Iné znalosti:

Microsoft Access, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word, SQL