Fakturant - Podpora popredajných služieb/ zastupovanie počas MD/RD

13.12.2019 Toyota Material Handling Slovensko s. r. o.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Vajnorská 134/B
Bratislavský kraj; Bratislava
Typ pracovnej ponuky: Administratívny pracovník, Fakturant, Referent
Ponúkaný plat (základná mzda): 900 EUR
od 900€/brutto + pohyblivá zložka mzdy (výška fixnej mzdy závisí od skúseností kandidáta)
Termín nástupu do práce: dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru: hlavný
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

*Pozícia je na dobu určitú - zastupovanie počas materskej/rodičovskej dovolenky.

Vystavovanie a odosielanie faktúr a dobropisov za realizované servisné úkony
Spracovanie a evidencia externých a interných faktúr za vykonané činnosti s využitím aktuálne používaného programového vybavenia
Celková správa pohľadávok za popredajné služby (sledovanie aktuálneho stavu úhrad odoslaných externých faktúr, komunikácia so zákazníkmi...a pod.)
Vykonávanie administratívnych činností súvisiacich s prevádzkou oddelenia

Iné výhody:

- Práca v stabilnej nadnárodnej spoločnosti
- Široká ponuka zamestnaneckých benefitov - bližšie informácie budú poskytnuté počas osobného stretnutia
- Program vzdelávania zamestnancov
- Príjemné pracovné prostredie

Informácie pre uchádzača:

Personálne oddelenie spoločnosti Toyota Material Handling Slovensko, s.r.o. bude kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú vyššie uvedené podmienky.
Prosíme našich uchádzačov o zamestnanie, aby si pozorne prečítali dokument uložený na nasledovnom linku, ktorý obsahuje informácie k všeobecnému nariadeniu o ochrane osobných údajov (GDPR)
https://toyota-forklifts.sk/globalassets/qbank/gdpr_informacia-pre-uchadzacov-o-zamestnanie.pdf/

Pozícia je na dobu určitú - zastupovanie počas materskej/rodičovskej dovolenky.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti: Anglický jazyk (úplný začiatočník - A1)
Vhodné pre absolventov: Nie

Iné znalosti:

Hospodárska korešpondencia, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word, Skladové hospodárstvo

Všeobecne požadované znalosti:

Predchádzajúce skúsenosti s fakturáciou výhodou
Samostatnosť
Zodpovednosť
Dôslednosť a presnosť
Zmysel pre tímovú prácu
Schopnosť pracovať pod stresom
Ochota učiť sa nové veci
Komunikačné zručnosti