custom-banner

Fakturant - Podpora popredajných služieb/ zastupovanie počas MD/RD

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Vajnorská 134/B
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    900 EUR
    od 900€/brutto + pohyblivá zložka mzdy (výška fixnej mzdy závisí od skúseností kandidáta)
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

*Pozícia je na dobu určitú - zastupovanie počas materskej/rodičovskej dovolenky.

Vystavovanie a odosielanie faktúr a dobropisov za realizované servisné úkony
Spracovanie a evidencia externých a interných faktúr za vykonané činnosti s využitím aktuálne používaného programového vybavenia
Celková správa pohľadávok za popredajné služby (sledovanie aktuálneho stavu úhrad odoslaných externých faktúr, komunikácia so zákazníkmi...a pod.)
Vykonávanie administratívnych činností súvisiacich s prevádzkou oddelenia

Benefity a ďalšie výhody:

- Práca v stabilnej nadnárodnej spoločnosti
- Široká ponuka zamestnaneckých benefitov - bližšie informácie budú poskytnuté počas osobného stretnutia
- Program vzdelávania zamestnancov
- Príjemné pracovné prostredie

Informácie pre uchádzača:

Personálne oddelenie spoločnosti Toyota Material Handling Slovensko, s.r.o. bude kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú vyššie uvedené podmienky.
Prosíme našich uchádzačov o zamestnanie, aby si pozorne prečítali dokument uložený na nasledovnom linku, ktorý obsahuje informácie k všeobecnému nariadeniu o ochrane osobných údajov (GDPR)
https://toyota-forklifts.sk/globalassets/qbank/gdpr_informacia-pre-uchadzacov-o-zamestnanie.pdf/

Pozícia je na dobu určitú - zastupovanie počas materskej/rodičovskej dovolenky.

Všeobecne požadované znalosti:

Predchádzajúce skúsenosti s fakturáciou výhodou
Samostatnosť
Zodpovednosť
Dôslednosť a presnosť
Zmysel pre tímovú prácu
Schopnosť pracovať pod stresom
Ochota učiť sa nové veci
Komunikačné zručnosti

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (úplný začiatočník - A1)

Iné znalosti:

Hospodárska korešpondencia, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word, Skladové hospodárstvo