Vedúci zákazníckeho servisu s nemeckým jazykom v obchodnom dome

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Bratislava
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1450 EUR
    1450€ + variabilné zložky (osobnostné ohodnotenie do výšky 150€)
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Pre nášho klienta hľadáme zodpovedného pracovníka/čku na pozíciu Vedúci zákazníckeho servisu so skúsenosťami s priamou komunikáciou so zákaznikmi, s riešením reklamácii a vedením ľudí. Čo bude Vašou každodennou náplňou práce? - plánovanie, organizovanie a kontrola vykonávaných činností v rámci oddelenia - generovanie cenových zmien - kontrola pokladničnej knihy - príprava podkladov pre špedíciu - účtovanie pohybov tovaru - komunikácia so zákazníkmi, s dodávateľmi, a s vedením - zadávanie zákazníckych a dodávateľských reklamácii - administratíva spojená s príjmom tovaru - kontrola dochádzky - spracovanie a kontrola kúpnych zmlúv a reklamácii - vyrozumenie zákazníkom o priebehu reklamácií, zasielanie potrebnej dokumentácie zákazníkov ohľadom vybavenia reklamácie - kontrola vratiek a urgencia dodávateľov

Benefity a ďalšie výhody:

- osobnostné ohodnotenie do výšky 150€ - zamestnanecké zľavy na nákup - nástup do interného stavu spoločnosti

Všeobecne požadované znalosti:

- predchádzajúca skúsenosť so zákazníckym servisom - predchádzajúca skúsenosť na vedúcej pozícií - znalosť práce s office (excel, word - užívateľská znalosť) - dohovorenie sa v nemeckom jazyku a anglickom jazyku

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
    Nemecký jazyk (stredne pokročilý - B2)